Avatar billede lester_dk Nybegynder
17. november 2003 - 13:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

overflow: auto og print

Jeg benytter en celle med overflow: auto; og det virker skam med mit dynamiske indhold i denne celle.

Men hvis nu indholdet fylder flere linier end der er plads til scrolles der.

Det er også fint nok, men hvordan laver man en printfunktion der udskriver hele indholdet..... ellers det jo ikke holdbart.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2003 - 13:21 #1
@media print {

#skal_vises_ved_udskrift {

Her skal du så indtaste den CSS der skal gælde ved udskrift, husk at give din celle id="skal_vises_ved_udskrift"

}

Avatar billede lester_dk Nybegynder
31. maj 2006 - 10:51 #2
lukker og slukker