Avatar billede dj-sejler Praktikant
16. november 2003 - 15:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

sponsor/reklamer på hjemmeside

Hej...

JEg kunne godt tænke mig at have lidt reklame på min hjemmeside...

jeg har været inde på tradedoubler.dk

men er der andre af sammeslag eller noget helt andet hvor man kan tjene en lille skilling, og hvor man kan vælge relevante reklamer?

Eller er der nogen der har erfaringer med hvordan man ellers kan sælge reklamepladser på sin side til lokale virksomheder?

Kort sagt Hjælp!

Håber i forstå hvor jeg vil hen ;)
Avatar billede dna Nybegynder
16. november 2003 - 15:53 #1
Hvis du smed et link til siden, så kunne vi måske bedre se hvordan vi kunne hjælpe!?
Avatar billede dj-sejler Praktikant
16. november 2003 - 15:57 #2
øh ja... men det er til to sider...
min egen: www.net-lunden.dk
og til en endnu ikke færdig og offentliggjort udgave af www.bandholmsejlklub.dk - som ligger her: www.net-lunden.dk/bs/v
Avatar billede dj-sejler Praktikant
16. november 2003 - 15:57 #3
www.net-lunden.dk/bs/v3 - glemte lige 3
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. november 2003 - 16:48 #4
Der er ikke så mange af de seriøse netværk som tager små site ind, hvor du så også får udbetalt dine penge.

Men der er stasigvæk http://www.partner-ads.com/dk/

Men hvis i vil være sikre på at tjene udgifterne til siden hjem, så kontakt butikker/sponsor der kunne havde interesse i jeres site. Det hjælper jo ikke du smider en reklame for barnevogne ind på din side om sejl-sport.

Så kontakt de sports butikker der sælger online eller ligger i nærheden af dem.. Få dem til at købe noget reklame, da det jo er deres målgruppe.
Avatar billede dj-sejler Praktikant
16. november 2003 - 16:51 #5
ja... det er også det jeg regner med er den løsning jeg skal arbejde efter men det kunne jo være at der var nogen der kendte nogen som tradeboubler.dk som måske havde et størrer udvalg af virksomheder, for der er godt nok ikke mange...
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. november 2003 - 17:55 #6
Trade, partner-ads m.m. de sælger udfra klik/salg. Det betyder at hvis du ikke skifter bannere tit ud så stopper folk jo med at klikke. Derved ryger indtægterne hurtig ned.

Du vil med et lokalt firma kunne tjene noget mere...
Avatar billede dj-sejler Praktikant
16. november 2003 - 18:00 #7
ja... det er self rigtigt... jeg tror bare jeg stopper her så... takker