Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
13. november 2003 - 22:04 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Bedste Internationel telefon priser

Hej

Jeg leder efter en Agent/Investor til mit nyt projekt

Kig lige på
Telephony (Rates) på
www.kalemati.com  website

Jeg har de bedste internationelt telefon priser i verden
som kan slå alle telephone priser i Danmark.

Hvis du kan lide dette projekt
og har lyst til at være med
du er meget velkommen at svar på dette tilbud.

Tak
Avatar billede espersen Novice
13. november 2003 - 22:06 #1
hehe  : prøv www.skype.com  det er gratis !
Avatar billede donwang Nybegynder
13. november 2003 - 22:10 #2
Lydder ret skummelt..
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
13. november 2003 - 22:44 #3
espersen:
Tak for info, men der er masse PC-to-PC softphone der giver gratis opkald. men det er ikke det jeg leder efter....hehe  det er almindlige Phone-to-Phone uden PC og uden internet. og det er ikke gratis verden over. og mine priser er den bedste.

donwang:
Hvorfor det er ret skummelt for dig?
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. november 2003 - 22:48 #4
Umiddeltbart kunne jeg forestille mig, at folk der ikke tilbeder Allah vil stoppe undrende op, når de støder på sætninger som nedenstående:
1) (by the well of ALLAH)
2) This service will be activated soon by the well of ALLAH (The almighty)

Det er ikke normalt i Danmark, at man kæder sin forretningshjemmeside sammen med sin personlige religiøse overbevisning (det være alt fra kristen til buddisme).
Avatar billede espersen Novice
13. november 2003 - 22:58 #5
Pc-to-pc er heller ikke gratis da sender og eller modtager evt. kan være koblet op via et modem eller andet forbrugsafhængigt abonnement - dvs. ca 12 øre for opkald til hele verden.

Jeg villle helt sikkert have en indgangsside med mulighed for at vælge sprog (dansk, arabisk, engelsk  og hvad der nu er relevant, da kultur er meget forskellig : i US er GOD med overalt mens Allah er med i andre dele af verden)
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
13. november 2003 - 23:08 #6
tommyf:

Alt er kædet med GUD, fordi det er kun han der har skabt alt
men det kun vi (muslimer) der indrømmer det. for eks. :

1. Jeg kan lav med dig en aftale imorgen, men jeg kan ikke heller ikke dig kan være sikkert hvad vil ske om 5 minuter.

2. Se hvor mange gange meteorologer har sagt noget og der sket noget andet med alle de udviklet instrumenter og systemer og stelliter de har??

derfor det er ikke kun religiøst rigtig at se (med ALLAH's vilje) når man taler om fremtiden. det er også fornuft.

Vi kan lave en anden Dansk hjemmeside der kan bruge de priser og den system som Kalemati har...Ingen problem!.
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
13. november 2003 - 23:21 #7
espersen:

Hvis du oprette et konto i
http://www.freeworlddialup.com
Du kan ringe til en anden bruger med X-Lite som er helt gratis softphone.

Ja .. Du er meget velkommen til at lave en hjemmeside for at brug de systemer som Kalemati har, og viser kun din egen kultur. No Problem!...

Send mig bar en email fra (contact Us)
Avatar billede anuseren Nybegynder
14. november 2003 - 14:27 #8
shoofixmafi

Det med allah's vilje...

Det du siger er... "Når du bestiller vores produkt og bruger det... Så vil det virke hvis guderne gider..."

:oD
Avatar billede anuseren Nybegynder
14. november 2003 - 14:28 #9
Eller...

Det er op til guderne om vores produkt virker...

:oD
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
14. november 2003 - 14:50 #10
Der er kun en GUD
og hans navn er ALLAH
og det er ham der har skabt alt
og det er ham der har styr på alt
og det er kun ham der tillader en ting til at ske
eller ej i unvierset.

f. eks.:
Amerikaner har sent 100vis rakketer til universet men se hvad der sket med :
Colombia - 1/2/2003 efter 28 rejser
Challenger - 28/1/1986 efter 10 rejser
de to blev ekploderet på en eller anden grund.!!!!!!!

Så, man kan altid lav sin bedste, men man kan IKKE være 100% sikkert at den
kommer til at virker som den skulle være.

Håber at du kan forstå...
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
14. november 2003 - 14:53 #11
The question is
To Belive or not belive ?
That is the right question
.............................................
To be or not to be is not the right question.
Avatar billede donwang Nybegynder
14. november 2003 - 14:59 #12
Avatar billede donwang Nybegynder
14. november 2003 - 15:00 #13
Allah - He who may not be shown - :D
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
14. november 2003 - 15:43 #14
Jeg føler mig at jeg skriver til børn
og ikke til en intellektuelle/Voksen folk der bruger deres egen forstand og fornuft

Jeg kan sagtens besvar alle de spørgesmålene...
fordi ISLAM har den alle stærkeste tanker på jorden
som findes ikke en anden tanke der kan for sejer over den,
selvom de andre har haft mere våben, penge, eller magt eller hvad som helst...
Det hvad historien har bevidst.

.................................

Jeg gentage:

KALEMATI www.kalemati.com
har brug for en Agent her i Danmark som jeg elsker
er der nogen som er intresseret....er meget velkommen til at sende os
en email fra vores hjemmeside..
Avatar billede anuseren Nybegynder
14. november 2003 - 16:26 #15
LoL en tråd...

:oD
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
14. november 2003 - 19:22 #16
donwang
anuseren

STOP med at skriv noget her!.
Avatar billede donwang Nybegynder
14. november 2003 - 19:42 #17
Ok.. Og glædelig jul, til dig fra mig ;)
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
14. november 2003 - 20:04 #18
Tak
Avatar billede anuseren Nybegynder
21. november 2003 - 11:44 #19
np
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
05. december 2003 - 00:58 #20
Jeg lukker denne side