Avatar billede movingrok Nybegynder
13. november 2003 - 10:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Samarbejde søges

Jeg vil ikke opfinde den dybe tallerken flere gange. Jeg vil heller ikke starte et Web-hotel.
Jeg mangler en samarbejdspartner (måske flere) til nogle af mine eksisterende kunder.
Jeg har ikke alle kompetencer selv og vil derfor gerne finde een af alle de IT-folk som landet er ved at flyde over af.
De primære kompetencer jeg søger er:
1. Windows Server xxxx
2. Exchange
3. Firewall

Vedkommende skal være momsregistreret.
Avatar billede freeman Nybegynder
13. november 2003 - 10:55 #1
Hvad er det sådan mere specifikt du søger samarbejdspartnere til?.

Jeg har 4 servere kørende med kunder, samt laver diverse konsulentydelser hos mindre firmaer.. Servere, Sikkerhedssystemer, Internet, Backups osv osv..

Du på gerne skrive til mig på karsten@scandicweb.dk hvis du vil vide mere, eller fortælle mere :)
Avatar billede agermose Nybegynder
13. november 2003 - 11:01 #2
har du kontaktinformation?
Avatar billede movingrok Nybegynder
13. november 2003 - 11:07 #3
Jeg kan kontaktes på mail@css.dk
Avatar billede movingrok Nybegynder
13. november 2003 - 11:34 #4
Lidt mere info. Det jeg pt. søger en en IT-håndværker der skal hjælpe med opsætning og vedligeholdelse af Servere og Firewalls hos kunderne. Helst en med kørekort. Mine kunder er geografisk placeret i Københavns området.
Avatar billede freeman Nybegynder
13. november 2003 - 12:30 #5
Ok, desværre er jeg bosiddende i Nordjylland, men hvis du har noget i det pågældende område, så er jeg klar.
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2003 - 22:20 #6
Jeg kunne godt være interesseret, du kan se mere på www.device.dk, måske var det noget med et samarbejde.
Avatar billede zipip Praktikant
19. november 2003 - 09:43 #7
Jeg foretager selv noget tilsvarende. Hvis det har interesse kunne vi snakke sammen
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2003 - 10:03 #8
Det kan vi sagtens, du kan skrive til mig på osj@device.dk
Avatar billede movingrok Nybegynder
19. november 2003 - 21:59 #9
-> Spacemaninc -> Jeg vil ikke acceptere endnu,da jeg ikke har fået den rigtige kontakt

-> Zipip  -> Har du noget info? send en email!
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2004 - 22:31 #10
Har du fundet den rigtige kontakt eller hvad, for så brude du nok lukke spørgsmålet
Avatar billede movingrok Nybegynder
12. maj 2005 - 10:00 #11
Stadigvæk ingen fundet.