Avatar billede victor44 Nybegynder
10. januar 2001 - 10:17 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Netscape 6.0 LINUX viser ikke .jpg

Som overskriften antyder kan jeg af en aller anden grund ikke få min browser til at vise .jpg billeder, gif\'er vises fint og visning af images er slået til.

Min platform er LINUX og browser version NETSCAPE 6.

Avatar billede steffen Nybegynder
10. januar 2001 - 10:28 #1
Gælder det for _alle_ jpg billeder? - Dvs. tomme boxe på alle sider?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. januar 2001 - 10:40 #2
hent en nyere build, ftp til ftp.mozilla.org under pub -> latest kan du finde den seneste udgave
Avatar billede victor44 Nybegynder
10. januar 2001 - 10:41 #3
Ja, alle .jpg

Når jeg kigger på en side med .jpg ser det ud som om at den er ved at åbne .jpg filen og laver derved en box, men når den så \'opdager\' at det er en .jpg kolapser box\'en til ingenting. Så der er gang i den når man åbner en side med mange .jpg images.
Avatar billede victor44 Nybegynder
10. januar 2001 - 11:58 #4
CyberEsben > Jeg erkender at jeg ikke har kigget meget rundt på Mozilla serveren, men jeg kan ikke blive klog på hvad der skulle være det nyeste build.
Den version jeg har er hentet fra Netscape som en Netscape browser.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. januar 2001 - 20:09 #5
det nyeste ligger i \"latest\" mappen
Avatar billede victor44 Nybegynder
11. januar 2001 - 10:47 #6
Jeg kan s*u ikke finde latest mappen.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. januar 2001 - 14:46 #7
2 sekunder *S*
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. januar 2001 - 14:48 #8
den ligger i /pub/mozilla/nightly/latest
Avatar billede victor44 Nybegynder
18. januar 2001 - 10:08 #9
Hej CyberEsben.

Jeg har nu leget lidt med de forskellige versioner og der er ikke nogen der fungerer ordentligt :-(

Så jeg deler lige lidt på pointene, .jpg\'erne kom igen men en masse andet forsvandt.