Avatar billede bych Nybegynder
10. november 2003 - 11:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lav min egen Windows CD med integreret sp1 og ie6sp1

Kan jeg gører det,? Lav min egen Windows CD med integreret  sp1 og ie6sp1 og directx 9

hilsen bych
Avatar billede snowball Novice
10. november 2003 - 11:49 #1
Der er en komplet guide på http://www.msfn.org/unattended/xp/index.htm som også beskriver hvordan du kan integrere alle mulige andre programmer.

Snowball
Avatar billede ironmaiden Nybegynder
10. november 2003 - 11:49 #2
det burde godt ku' lade sig gøre, men jeg vil anbefale at di IKKE installerer service pack 1 overhovedet.. den får min comp. til at lacke så vildt og kører den helt ned! sp1 får alle computere til at køre langsommere... :-(
Avatar billede resten Nybegynder
10. november 2003 - 11:50 #3
Avatar billede snowball Novice
10. november 2003 - 11:57 #4
ironmaiden: Det er så din vurdering. Min vurdering er en hel anden, for jeg har aldrig haft problemer med SP1(a) til WinXP, og har heller ikke oplevet at PC'en kører langsommere efter man ligger SP1(a) på.

Snowball
Avatar billede bych Nybegynder
10. november 2003 - 11:57 #5
Tak for det Snowball
Avatar billede bych Nybegynder
10. november 2003 - 11:58 #6
Jeg har heller ikke problemer med sp1a
Avatar billede bych Nybegynder
10. november 2003 - 12:01 #7
der kommer vis en ny sp2 til foråret har jeg hørt.
Avatar billede hcma Novice
10. november 2003 - 13:47 #8
du skal for guds skyld installere SP1, da den stopper og renser en masse huller.
Det er ikke for sjov skyld at MS er "tvunget" til at lave rettelser.