Avatar billede matz Nybegynder
04. november 2003 - 15:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger nogle til bannerbytte

Jeg søger nogle til bannerbytte på min hjemmeside.

Jeg modtager 468 x 60 banner, og du vil have mulighed for at bliver målrettet i en bestemt kategori.

Jeg har selv 468 x 60 og 125 x 125 bannere.

Skriv hvis du er interesseret i bannerbytte.

Hjemmeside: www.trademe.dk
Avatar billede bernie Nybegynder
04. november 2003 - 15:37 #1
Avatar billede dna Nybegynder
04. november 2003 - 15:54 #2
trademe ligner sq papkassen.dk en del! :-)
Avatar billede matz Nybegynder
04. november 2003 - 16:08 #3
banner.dk kan jeg ikke bruge....

dna >> Ja, den ligner lidt... Men intet er ens i koderne osv...Så der er en del forskel :-)
Avatar billede dna Nybegynder
04. november 2003 - 17:10 #4
matz: Det var ikke fordi at jeg ville anklage dig for noget som helst! Syntes bare det var sjovt, at da jeg så din side, så kom jeg straks til at tænke på papkassen... også fordi det er samme emne!

Det er begge nogle flotte sider!

- og så lige undskyld for at jeg fylder dit spørgsmål med crap! :-)

dna