Avatar billede krusell Nybegynder
07. januar 2001 - 22:58 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Forslag til johnbp...

Gider du ikke lige kigge forbi her:

http://www.eksperten.dk/spm/41700

Det du svarede var til dels forkert, men hvertfald ikke point værd...
Avatar billede xtom2 Nybegynder
07. januar 2001 - 23:11 #1
Agreed.
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2001 - 23:21 #2
Nej, men hvorfor har opretterren accepteret spm?
Avatar billede krusell Nybegynder
08. januar 2001 - 23:55 #3
Det var en fejl...
Ny bruger var det vist, troede man kunne give lidt point først og derefter resten andet sted...
Avatar billede eagleeye Praktikant
09. januar 2001 - 23:19 #4
Helt præsist gav han dem til sig selv.
Du er nok lidt hurtig ude med riven. Du menet altså ikke en computer kan ligge 2 tal sammen? ;-)
Avatar billede eagleeye Praktikant
09. januar 2001 - 23:19 #5
Ups forkert sted... undskyld
Avatar billede krusell Nybegynder
11. januar 2001 - 04:28 #6
hehe, no problem :-)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
11. januar 2001 - 09:28 #7
Sjovt, jeg har gjort manden opmærksom på dette spørgsmål et par gange, han lader til ikke at kunne finde herind :)
Avatar billede krusell Nybegynder
11. januar 2001 - 21:50 #8
Samme her...
Nu har jeg også pudset admin på ham, men stadig ikke nogen reaktion...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
23. januar 2001 - 18:23 #9
johnbp>> Jeg synes lige du skal komme med en reaktion.
Avatar billede johnbp Nybegynder
23. januar 2001 - 19:27 #10
HA HA
Avatar billede johnbp Nybegynder
23. januar 2001 - 19:34 #11
Krusel du er da en stor idiot , det er sjovt at det er en forsmået deltager på eksperten som jagter mig rundt ,og ikke ham der har givet pointene ud , jeg kan bare ikke lide dig ,det er bare det , ok Krusel
Avatar billede eagleeye Praktikant
23. januar 2001 - 20:22 #12
johnbp>> Jeg har gennemlæst spm/41700 og sebastianbahn bekræfter jo at han gerne vil havde pointene tilbage, Ok ikke alle sammen, men nogle. Vis dig nu fra din gode side og stik manden 50-70 point.... Så tror jeg folk bliver glade igen.
Jeg forstår krusen reaktion, det er frustrerende at se en løbe med 100 point for et relativt ringe svar, hvor man selv lige har brug tid på at formulere og sammensætte et uddybne svar.  Eller må vi bare acceptere at sådan er eksperten også?

Det skulle jo nødig blive sådan at vi begyndte at sabotere hinanden, og ødelægger den gode stemning, som jeg syntes der er her i øjeblikket.

Hvordan er i to (krusen og johnbp) kommet så skævt ind på hinanden?
Avatar billede krusell Nybegynder
23. januar 2001 - 22:45 #13
Det er nu stadig krusell...
Og jeg ved ikke hvad johnbp\'s problem er.
Måske er det fordi jeg prøvede at få point\'ne igen og skrev til ham i flere spørgsmål, fordi han ikke gad reagere på det?
Og at han skulle vise sig fra sin gode side? Han svarede forkert på spørgsmålet og gav et dårligt råd.
Hvis han ikke vil give point\'ne tilbage, må han da selv om det, men regner ikke med at han forbliver særlig populær, eller at nogen gider svare på hans spørgsmål, hvis han forsætter sådan.
Avatar billede eagleeye Praktikant
23. januar 2001 - 23:10 #14
undskyld navnet...

Ja men det er jo det jeg mener at vi ender op med hver vore private Ignore liste. Det var jo ikke det der var meningen med det hele.
Jeg da helt enig med dig omkring hans svar ikke er er meget værd.

Måske det også er en lærestreg til de nye her på stedet. Det er så absolut ikke første gang vi har set det her, med at man ikke kan dele point ud undervejs. ADMIN måske det skulle fremgå lidt tydeligre af teksten når man vil acceptere et spørgsmål???.

Se dog lyst på det, johnbp har vist mere brug for de point end du har ;-) Jeg måtte lige klemme den af mig, når nu johnbp har omtalt din som forsmået.
Avatar billede krusell Nybegynder
24. januar 2001 - 00:17 #15
Hehe...
Mig?? Jeg er da en stakkels fattig \"ekspert\", der bare prøver at komme igennem dagen ;-)
Men det er heller ikke så meget point\'ne, men mere opførelsen.
Og det med navnet, var nu også fordi at johnbp heller ikke kan stave, oveni...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. januar 2001 - 09:42 #16
johnbp>> prøv lige igen, OK ?! Det er da for surt at blive slettet....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. januar 2001 - 22:09 #17
andreas_admin:> \"Det er da for surt at blive slettet....\" tjaee .. det er jo som man tager det (mig personligt ville det være MEGET MEGET surt!!) nogle opretter bare en ny bruger og så en den skid slået ..
Avatar billede xtom2 Nybegynder
02. februar 2001 - 16:20 #18
Slet johnbp
Avatar billede xtom2 Nybegynder
02. februar 2001 - 16:36 #19
..bare træt af fyrens usaglige rådgivning..
Avatar billede krusell Nybegynder
02. februar 2001 - 17:10 #20
Nå, gider ikke bruge mere tid på det her.
Sidstee kommentar: \"Enig med xtom\'\"
Avatar billede krusell Nybegynder
02. februar 2001 - 22:02 #21
http://www.eksperten.dk/spm/47597

Lige en sidste ting fra mig (igen).
Kan vi ikke slippe for ham snart?