Avatar billede silke4ever Nybegynder
02. november 2003 - 01:42 Der er 15 kommentarer

Vi søger investor

Hej

Vi mangler en investor, som vil putte penge i vores hjemmeside imod reklame eller lignende.

Hvis du er interesseret, så kontakt os hurtigst muligt.

Hilsner,
Http://www.feltet.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. november 2003 - 03:24 #1
Hvordan putte penge i? Er det bare penge mod reklame som vi andre kalder annoncesalg eller ligger der mere i det?
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. november 2003 - 10:21 #2
En investor er vel en der skyder ex 10.000 i firmaet, og så får 3x tilbage over de næste par år, såfremt det går godt. Eller en andel i firmaet?

Vil give bacardil ret i at det her, mere lyder som annoncesalg... bare uden salgstale :D
Avatar billede silke4ever Nybegynder
02. november 2003 - 19:01 #3
Hej igen

Det kan jo være flere ting, som den annoncør/investor måtte kunne tænke sig, det kommer an på hvilken investor vi finder der er interesseret i vores side. I øjeblikket ligger vi på en besøgstal på godt 2000 brugere pr. dag. Når vi topper kan vi være helt oppe på 5000-7000 brugere.

Hilsner,
http://www.feltet.dk
Avatar billede giang Nybegynder
02. november 2003 - 21:34 #4
Vi er muligvis interesserede såfremt vilkårene er rigtige. Har du en mailadresse du kan kontaktes på? Så sender jeg en mail med vores idéer og forventninger.
Avatar billede bredker Nybegynder
02. november 2003 - 21:38 #5
silke4ever >>du må ikke underskrive dig med en webadresse , det må kun bruges hvis det har relevans til et spørgsmål
og det er tydeligt her at det kun har til formål at virke som reklame
så undlad venligst dette for eftertiden
Avatar billede silke4ever Nybegynder
02. november 2003 - 21:59 #6
Okay, Bredker det er så fiset ind, men hvordan skal jeg ellers vise brugeren hvilken side jeg kommer fra?

Vores email er: kontakt@jjnet.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. november 2003 - 22:25 #7
Uden at kende noget til hvordan man må og ikke må underskrive sig. Så kan du jo i dit indlæg skrive domænet, men underskrive med dit navn. Plus at du ikke behøver skriver URLen flere gange i løbet af dette spm.
Avatar billede silke4ever Nybegynder
02. november 2003 - 22:33 #8
Ja, okay jeg er med

Hilsner,
Jesper
Avatar billede silke4ever Nybegynder
16. november 2003 - 15:51 #9
Der er stadig plads til et par investorer, hvis der er nogle der har interesse?

I øjeblikket er vi i forhandlinger med eside.dk og Post Danmark
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. november 2003 - 16:41 #10
Har du fået lavet noget mere detaljeret information om hvad præcis du søger og hvad man får igen eller?
Avatar billede silke4ever Nybegynder
16. november 2003 - 23:22 #11
Bacardil kontakt mig pr. mail du er er interesseret.

Jeg kan fortælle at Feltet.dk er nævnt på DR, Ritzau, Ekstra Bladet, B.T o.s.v. i dag for vores Andrea Tafi nyhed!

Mvh
Jesper
Avatar billede bredker Nybegynder
23. november 2003 - 20:43 #12
lukketid
Avatar billede silke4ever Nybegynder
23. november 2003 - 20:46 #13
Bredker>> Det passer du vel ikke?
Avatar billede silke4ever Nybegynder
23. november 2003 - 20:46 #14
HOV Bredker>> Det bestemmer du vel ikke?
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. december 2003 - 21:11 #15
silke4ever: Jo han gør, her på eksperten har folk der kalder sig ko-admin's (muuh) al magten og beføjelser til at gøre hvad som helst der falder dem ind, hans kommentar med at du ikke må skrive din webadresse er også vild komisk, men ham om det, gør som han siger ellers lukker han din account og kaster eder og besværgelser mod din ip.