Avatar billede cygnet Praktikant
01. november 2003 - 18:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

live support ?

Ser flere og flere sider tilbyder livesupport og tænkte det kunne være interresant at afprøve lidt.

Nogen der har erfaring med dette ? Og hvor man kan få dette billigst ?
Avatar billede locturian Nybegynder
01. november 2003 - 18:16 #1
Dammit Cygnet, du kan jo bare skrive til mig om sådan noget? :D
Avatar billede cygnet Praktikant
01. november 2003 - 18:18 #2
Det er ikke et helt brugbart svar
Avatar billede locturian Nybegynder
01. november 2003 - 18:21 #3
Jo da :D
Avatar billede punnishment Nybegynder
02. november 2003 - 13:31 #5
Ideen går bare ud på at du skal sidde foran et chat system, hvorså dine kunder skal logge ind og spørge dig om noget; hvor så du kan svare med det samme (rimelig kedeligt hvis du ikke har mange kunder). Men man kunne så sætte en lyd til at afspille hvergang en kunde loggede ind ?
Rimelig nemt; findes mange gratis på nettet, som bare skal tilpasses
Avatar billede cygnet Praktikant
25. februar 2004 - 08:06 #6
bacardil >  smider du et svar ?
Avatar billede cygnet Praktikant
03. juni 2011 - 10:52 #7
Lukker