Avatar billede rishoej Nybegynder
30. oktober 2003 - 12:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nyheds mail

Jeg modtager hver dag mellem 20-30 emails. Indholdet er bredt, men til fælles for dem alle er, at de reklamere med gode tilbud indenfor alle genre.

Er der en måde man kan få stoppet denne støm af mails.

Hver gang jeg modtager en føjer jeg den til "uønskede e-mails", men det tyder på, at der ingen ende er på dem.

Hilsen
AR
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. oktober 2003 - 12:20 #1
Du kan betale for at få det fjernet af f. eks. virus112 eller du kan sidde og lave postregler for hvad der må komme i diin postkasse.
At betale koster vistnok 300 kr. pr. måned (Dyrt) det andet er gratis men meget bøvlet.
Du kan bruge mailwascher, er nemt at finde via Google.com det virker nogenlunde ok.
Der er helt sikkert andre lignende programmer de skal bare findes.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. oktober 2003 - 12:21 #2
Avatar billede kraka Nybegynder
30. oktober 2003 - 13:39 #3
Øh, hvad har dette med AS400 hardware at gøre ?
Avatar billede egidiussen Nybegynder
30. oktober 2003 - 17:18 #4
Hejsa
Jeg bruger Norton Internet security, og det er ret god til at sortere hvad for emails m.m. jeg bør modtage..

Skipper
Avatar billede rishoej Nybegynder
10. november 2003 - 14:33 #5
Tak for rådet. Jeg har brugt Mailwascher lige siden. Herefter er strømmen blevet reduceret dag for dag og de sidste 4 dagen har jeg ikke moget en eneste.
Avatar billede rishoej Nybegynder
10. november 2003 - 14:33 #6
Hermed er sagen afsluttet
Avatar billede Syska Mester
24. september 2004 - 19:53 #7
hey rishoej,

hvad er du på? tror jeg må have noget af det for det ser ud til at være det vildeste siden du har postet det herinde :-P

// oUT