Avatar billede michael_h Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program til sammensætning af film

Jeg står og mangler et program til at kunne lægge 2 dvd film på den samme skive hvor man starter med at vælge i en menu som man evt. selv kunne lave med en baggrundsbillede eller andet !!!

Er der nogen der kender et sådant program og måske har erfaringer med det ?

/Michael
Avatar billede martinhrj Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:32 #1
Pinnacle Studio 8 og Ulead DVD Pictureshow

Begge er betalingsprogrammer, og kan hver sit udover dit krav.

Pinnacle's Studio8 kan sådan set det hele. Redigere video tilføje DVD-menu lægge lyd og diverse på.

Ulead er beregnet til at lave et billedshow (slideshow) på DVD-afspilleren. Dog kan man også lave menuer der henviser til en videosekvens.
Avatar billede michael_h Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:36 #2
Oki.. Det lyder som om at det er Pinnacle Studio 8 jeg skal have fat i !!!
findes der evt. en demo version der kan downloades gratis i første omgang ???
Avatar billede michael_h Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:43 #3
Tak for dit svar !!!
Avatar billede martinhrj Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:46 #4
Ikke hvad jeg ved af... men du kan læse mere om produktet her http://www.pinnaclesys.com/menusupport_n.asp?product_id=577&division_id=1&langue_id=7

Og jeg har meget gode erfaringer med det! Godt nok en anelse "tungt" for ældre pc'er... men det er værd at vente på ;)
Avatar billede martinhrj Nybegynder
30. oktober 2003 - 09:47 #5