Avatar billede bolbro Nybegynder
30. oktober 2003 - 02:01 Der er 8 kommentarer

Har en gamel konti med point på

Jeg har en gamel brugerkonti "pcms" hvor jeg har en del point placeret, kan disse overføres til denne brugerkonto.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
30. oktober 2003 - 02:03 #1
Nej, det tror jeg ikke. Og kontoen er deaktiveret.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
30. oktober 2003 - 04:58 #2
Det kan du ikke, det er ikke tilladt at have mere end én brugerprofil.

i den anledning kan du så ikke lige give mig en forklaring på profilen "gk-design".

/j/coadmin.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
17. november 2003 - 20:51 #3
det må nu siges at være et par dage siden jeg spurgte, begge profiler deaktiveres hermed.

j/coadmin.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 04:30 #4
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 04:31 #5
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2003 - 20:47 #6
det er nok den velkendte E.Bug der er på spil ;)

Kan mindes der var en gang hvor deaktiveree kontoer pludselig blev aktiveret igen...

thesurfer> bolbro HAR været deaktiveret.
Avatar billede fromsej Praktikant
18. december 2003 - 20:50 #7
Bolbro, et kvarter i Odense der i folkemunde hed "De gummiløses paradis".*G*
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. december 2003 - 01:12 #8
bolbro> jamen, så læg et svar og accepter det, så spm'et kan lukkes :)