Avatar billede Peter Praktikant
28. oktober 2003 - 16:53 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Udlæse betalinger til pcbank fra Navigator.

Hej alle
Jeg har en computer med navigator installeret, denne kan udlæse betalinger som man så kan hive ind i PC-bank (UniTel). Nu er der så skiftet bank til Jyske bank og her kan vi ikke hive de data ind der er skrevet til unitel.
Så spørgsmålet er, hvordan kan jeg eksportere en kasseklade og så få den trukket ind i Jyske Banks pc-bank?
Avatar billede j112 Nybegynder
29. oktober 2003 - 08:56 #1
Jeg det kan du, hvis du har Navibanking kan du helt sikkert få den opdateret til nyeste bankformater, dette har eksisteret i ca 10 år :-)
Avatar billede Peter Praktikant
29. oktober 2003 - 09:43 #2
kan man så ikke selv tilføje Jyske Bank? For der er jo et menupunkt der hedder Unibank, så man må da kunne lave et nyt menupunkt der hedder Jyske Bank.
Avatar billede j112 Nybegynder
29. oktober 2003 - 11:38 #3
Hej

Det skal jeg ikke kunne sige, jeg ved bare at det plejer at være en formssag for min hotline, så hvis du har dit opdateringsabbonement i orden burde du kunne læse dig frem til der hvad du skal gøre.
Avatar billede pdj Novice
29. oktober 2003 - 14:58 #4
Dvs. kontakt din NSC (forhandler) eller evt. www.celenia.com som producerede NaviBanking. Jeg mener dog at de kun sælger via en NSC, men hvis du ringer til deres Hotline kan du sikkert få præcis besked...
Avatar billede Peter Praktikant
29. oktober 2003 - 15:02 #5
det prøver jeg at gøre, så vender jeg tilbage efter det.
Avatar billede Peter Praktikant
14. november 2003 - 19:49 #6
jeg har endnu ikke fået kontaktet forhandleren, men i deler pointene, tak for hjælpen.