Avatar billede dqb Nybegynder
27. oktober 2003 - 23:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grossister til bærbare computere?

Hej!
Jeg har en mindre virksomhed hvor jeg sælger computere til mine medstuderende. Jeg har flere gode grossister til stationære computere, men mangler nogle der kan tilbyde attraktive bærbare... Er der nogle der kender nogle?
på forhånd tak!

Mvh
Sune
Avatar billede kbonline Nybegynder
27. oktober 2003 - 23:40 #1
www.datateam.dk sælger Mitac Bærbare.

Flot kvalitet - ok priser og service er helt i top...
(mitac laver bl.a. Amitech bærbare PC'er)
Avatar billede dqb Nybegynder
28. oktober 2003 - 23:44 #2
Ok, tak for det. Men deres registrering af nye virksomheder virkede pt ikke... Andre steder? evt forhandlere af Compaq, vega eller andre højtydende bærbare?
Avatar billede kbonline Nybegynder
28. oktober 2003 - 23:47 #3
Du kan ringe til dem på 97320500, og tag en snak med Laurits, han kan helt sikkert hjælpe dig.
Avatar billede kbonline Nybegynder
28. oktober 2003 - 23:55 #4
hmmm formularen virker fint når jeg prøver ??