Avatar billede adampio Nybegynder
26. oktober 2003 - 20:51 Der er 7 kommentarer

en tom browser

Hej.
Efter en mislykket instalation af sp1, har jeg problem med min browser, dvs at der bliver åbnet et andet browservindue, som er tom og ubetjennelig. Fx, fra min mail program vil jeg klikke mig ind på en anden side via en link, så åbner der en anden, tom iexplore browser, som er tom og jag kan inntet gøre.

Hvad skal jeg?

adampio
Avatar billede peet-49 Novice
26. oktober 2003 - 20:52 #1
Kør windows update.
Avatar billede adampio Nybegynder
26. oktober 2003 - 21:08 #2
jeg har gjort det, men det hjælper ikke. Med mindre du mener,jeg skal instalere sp1, men den bliver jo afvist pga at jag har en ulovlig xp
Avatar billede arlet Juniormester
26. oktober 2003 - 21:10 #3
Det kan kun rettes med sp1.

Så køb en original xp.....
Avatar billede peet-49 Novice
26. oktober 2003 - 21:17 #4
Vi andre må også betale en lovlig licens.
Avatar billede arlet Juniormester
28. oktober 2003 - 12:13 #5
Har du fået dit spørgsmål besvaret??, for så skal du huske at lukke dit spørgsmål ved at accepterer et svar..
Avatar billede arlet Juniormester
03. november 2003 - 10:45 #6
Har du fået dit spørgsmål besvaret??, for så skal du huske at lukke dit spørgsmål ved at accepterer et svar..
Avatar billede adampio Nybegynder
03. november 2003 - 12:13 #7
jeg har reinstaleret xp, og uden at instalere sp1, kører komp,som den skal
hilsen
adampio