Avatar billede mindboen Nybegynder
26. oktober 2003 - 17:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort geforce 4 / Tiger Woods 2003

jeg kan ikke køre spillet Tiger Woods 2003 med højeste opløsning i grafikken - selv om min kammerat med en noget ældre computer kan køre derudaf for fuld skrue?? Mit grafikkort er gf4 mx440 128 mb ddr-ram,processoren er AMD Athlon xp 2600+,onboard lydkort ac97, jeg har også 512 ddr-ram og 80 GB harddisk - det burde da ikke være noget problem??
Hos min kammerat laver den første gang spillet startes en hardware-test - men det gør den ikke hos mig hvorfor mon?? I selve spillet har han under options mulighed for at vælge 3D-hardware - hvor jeg kun har mulighed for at vælge software...
Jeg har ligeledes et problem med at få battlefield 1942 til at starte op..??
Alt dette forstår jeg ikke - da jeg kan køre Splinter Cell med højeste opløsning uden problemer...??

HELP me please

på forhånd mange tak
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
26. oktober 2003 - 18:00 #1
Prøv at hente den nyeste driver, det hjælper nogen gange.
Avatar billede mindboen Nybegynder
27. oktober 2003 - 07:47 #2
de nyeste drivere er hentet men det hjælper ikke...!!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. oktober 2003 - 07:48 #3
geninstaller spillet!
Avatar billede mindboen Nybegynder
27. oktober 2003 - 07:49 #4
er også prøvet mindst 10 gange..!!
Avatar billede mindboen Nybegynder
27. oktober 2003 - 07:53 #5
jeg sletter dette spørgsmål - jeg har stillet det samme 2 gange.. sorry