Avatar billede rasmusa Nybegynder
05. januar 2001 - 19:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

onlineliste og bedre profil visning

En onlineliste ville være rar her på eksperten og så ville en forbedret profil visning også være velkommen.

man skulle f.eks. kunne se email og url til brugerens website
Avatar billede blood Nybegynder
05. januar 2001 - 19:43 #1
Det første er på forslags listen :-)
Avatar billede rasmusa Nybegynder
05. januar 2001 - 19:52 #2
jeg syntes nok jeg havde set det et sted, men ville lige være sikker
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2001 - 23:07 #3
Online visning er på forslagslisten, som blood skriver, og punkt 2 med email og url til webside kan påføres ens minisite på eksperten. Klik f.eks. på mit brugernavn, så kan du se et eksempel. <;o)
Avatar billede rasmusa Nybegynder
06. januar 2001 - 15:11 #4
kharder >>
Du har ret, men mange gør det ikke.