Avatar billede aleq Juniormester
24. oktober 2003 - 12:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

mappe ikoner fra winxp

jeg har skiftet mine mappe ikoner til nogle specielle da jeg havde winxp, men nu har jeg win2k og så kender den ikke de ikoner. nu ligner de filer der normalt ikke kan åbnes i nogle program som standard. hvordan nulstiller jeg dem til det standarde mappe-ikon.

tak
Avatar billede hidefighter Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:31 #1
Prøv åben kontrolpanel/folder options/view og reset all folders
Avatar billede aleq Juniormester
24. oktober 2003 - 13:54 #2
det hjalp ikke.
Avatar billede cp1 Nybegynder
24. oktober 2003 - 20:32 #3
du skal i>mappeindstillinger>filtyper>filfolder>avanceret der ka du skifte det
Avatar billede aleq Juniormester
25. oktober 2003 - 05:32 #4
jeg kan se hvad du mener, men der er jo mange og jeg skal finde præcis den som skal skiftes. jeg ved bare ikke hvilken
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. oktober 2003 - 11:04 #5
hos mig (engelsk xp pro)er det lige præsis file folder som har det almindelige gule mappe ikon , ved ikke om det ka hjælpe :)
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. oktober 2003 - 11:25 #6
Avatar billede aleq Juniormester
25. oktober 2003 - 12:20 #7
virker stadig ikke. det ændrer stadig ikke de mappes ikon (fx Games, Movies) som har fået winxp mappe-ikoner tildligere. jeg tror det virker sådan at win2k aner ikke hvad det er og derfor tager det som en standart "jeg ved ikke hvilken type fil det er-ikon" ...total pres
Avatar billede cp1 Nybegynder
25. oktober 2003 - 13:00 #8
er det mapper du selv har oprettet vi snakker om ? blev lige i tvivl
Avatar billede aleq Juniormester
26. oktober 2003 - 23:51 #9
i winxp kan man tildele specielle ikoner til mapper. men det er lige meget nu for jeg har installeret winxp
Avatar billede aleq Juniormester
26. oktober 2003 - 23:51 #10
slut