Avatar billede gerri Nybegynder
24. oktober 2003 - 11:54 Der er 6 kommentarer

Hosting der tillader CMS

Hej...

Er der nogle der har et godt forslag til hvor man kan hoste et "hjemmelavet" CMS, og altså har tilladelse til at "write" som iUser.

Den server hvor vi pt. hoster vores site (TDC) giver af sikkerhedsmæssige årsager ikke tilladelse til dette.
Som jeg forstår det er det normalt at man enten hoster CMS på egen eller udviklers server, men der må da være andre muligheder!!???

Et dansk firma er at fortrække, men internationale er også velkommen!

På forhånd tak.
Avatar billede cpufan Juniormester
24. oktober 2003 - 12:03 #1
alle webhoteller der tilbyder "database-løsninger"
vil også kunne tilbyde det du efterspørger.

os selv f.eks.

//cpufan
Avatar billede gerri Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:17 #2
Ja, det troede jeg jo også!! Men ikke TDC åbenbart!

OK... Så I tilbyder det altså! Hvad er prisen for sådan noget? (ja, jeg ved "det kommer an på det og det og det"  Men kan du give et pris eksempel?
Avatar billede cpufan Juniormester
24. oktober 2003 - 12:40 #3
Vi hører ikke til de billigste,
men satser mere på høje oppetider, driftsikkerhed.
men 10 mb web m/asp php og mysql / access
koster 125,- i oprettelse og 450,- om året i drift alt incl.

// cpufan
Avatar billede gerri Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:46 #4
Det lyder da ikke specielt dyrt - Jeg vender lige tilbage!!

Kan jeg få en email adresse?

Er der mulighed for at nogle svar hvis man skriver en lørdag???
Avatar billede cpufan Juniormester
24. oktober 2003 - 12:56 #5
hvis du kigger i min brugerinfo kan du se en webadresse.

men ellers skriv til jd @ adweb.dk  uden mellemrummene

Der bliver svaret alle ugens dage, men med varierende svartid.

I denne weekend er der dog ingen til at svare.
Avatar billede 1-line.dk Nybegynder
08. november 2003 - 07:59 #6
hvis du står og mangler et webhotel, til dit cms så har jeg erfaret af www.1-line.dk er et godt sted. også hvis du skal hoste et cms. du kan evt. kontakte dem via bnp@1-line.dk