Avatar billede memento_mori Nybegynder
24. oktober 2003 - 10:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dropdown menu

Hejsa.....:D
jeg leder efter en dropdown menu alla den her på www.limer.dk... der skal være nem at sætte op.. nogen der kan hjælpe mig.. har kigget på diverse script sider... men kan ikke finde nogen der er nem at gå til!!

på forhånd tak!!
Avatar billede exp Juniormester
24. oktober 2003 - 10:50 #1
Avatar billede memento_mori Nybegynder
24. oktober 2003 - 10:57 #2
ja sagde den skulle være simpel exp.... de der er sku rimelig svære...
Avatar billede exp Juniormester
24. oktober 2003 - 11:07 #3
Det er vel en smagssag... synes faktisk den er ret simpel... Der er mange ekstra features, men grundstammen er ad overskuelig. IMHO.
Avatar billede mm12010 Nybegynder
24. oktober 2003 - 11:50 #4
Avatar billede memento_mori Nybegynder
27. oktober 2003 - 09:06 #6
Tak til jer alle for jeres hjælp... :D Valgte at bruge Susanne's den sidste menu... da den var helt klart den nemmeste at finde ud af så pointene er gået til hende .....:D HYGGE
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
27. oktober 2003 - 13:24 #7
;) selv tak da - og thnx for p