Avatar billede rashid Praktikant
23. oktober 2003 - 23:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hjælp til web-butik

Hej
er der en der ligger inde med en skabelon af en webbutik - behøves ikke at være avanceret, men da jeg ikke har lavet det før, ville det være fedt at kunne se opsætningen.
specifikt handler det om hvordan man kobler tingene sammen hvis jeg skulle lave noget hvor man efter betaling kan få adgang til bestemte sider.
Avatar billede illdisposed Nybegynder
23. oktober 2003 - 23:57 #1
Klap _#_
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. oktober 2003 - 00:16 #2
Avatar billede rashid Praktikant
24. oktober 2003 - 10:35 #3
PS !
Det er ikke pornografisk materiale, men malerier/billeder det handler om.

-> illdisposed - jeg forstår ikke din kommentar, men vær seriøs ik' det handler dette forum om.
Avatar billede rashid Praktikant
01. november 2003 - 22:51 #4
Lidt mere uddybning:
Jeg skal have lavet et site, hvor jeg lægger nogle forskellige billd-gallerier.

Man logger ind med et brugernavn og password.

Efter login dirigeres til en side med den komplette liste af gallerier.
afhængig af brugerlogin skal der være adgang til forskellige gallerier.

I basen skal der stå hvilke gallerier hver enkelt bruger har adgang til.
Det hele skal laves i ASP og en accessdatabase.

Help me please.
Avatar billede 1-line.dk Nybegynder
07. november 2003 - 20:15 #5
jeg ved det ikke umiddelbart, men vil absolut mene du kan finden noget du kan bruge på www.hotscripts.com - dog kan der ske at der er betaling på enkelte af løsningerne, men de har et stort repetoire og skulle gerne kunne hjælpe dig på vej.
Avatar billede KongKurs Juniormester
08. november 2003 - 00:40 #6
Hejsa,

Jeg kan muligvis hjælpe dig hvis det er...

Skriv til mig hvis det stadig er aktuelt..

Mvh Frederik
Avatar billede rashid Praktikant
08. november 2003 - 22:19 #7
Hej Frederik

Jeg er stadigvæk interesseret :-)
Kan evt. kontaktes på farooq@hwarang.dk
Avatar billede rashid Praktikant
23. november 2004 - 17:22 #8
lukker