Avatar billede danni_uhe Nybegynder
23. oktober 2003 - 22:25 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kan hjælpe mig med mine cd'er??

HEY...

Her er mit problem så...

Har lige købt en 100 brænde cd'er over nettet og det gik da også fint nok, men nu dur cd'erne bare ikke på mit brændeprogram, Nero. Problemmet er at hver gang jeg har valgt de sange jeg vil have på min cd og trykker brænd cd, så skriver den at der ikke er plads på cd'en selvom den er heltny, Efter det kontaktede jeg ham jeg havd ekøbt cd'er fra og han sagde at jeg skulle flashopdatere min brænder, eller rettere sagt at jeg skulle finde noget der hed firmware til min brænder. Min brænder er en SAMSUNG SV4002H, så gik naturligvis ind på www.samsung.com og ledte efter firmware til min brænder, fandt da også filne, men filen indeholdte ik andet end en manua, der beskrev og viste billeder om hvordan man ligger og roder med computeren. Ved jo så ik hvad flashopdatere helt betyder, men regner da ik med at jeg skal ligge og skille computeren ad.. håber virkelig at jeg kan få hjælp iaften.. får jeg skal til fest imorgen, og jeg står ligsom for musiken.. håber virkelig der en lille hjælpende hånd herudeiaftenn.. på forhånd tak...

ps.. men det er sjove er at man godt kan brænde nogle få sange (underligt nok) i windows mediaplayer. Bruger forresten windows xp home edition, hvis det skulle hjælpe..
Avatar billede rebecca Novice
23. oktober 2003 - 22:53 #1
Jeg tror du har fået noget i den gale hals for en Samsung sv4002h er IKKE en brænder men en harddisk prøv at finde den rigtige typebetegnelse for din brænder så vi kan hjælpe dig, ellers er her et link til "Firmware af Samsungs brændere" >>>http://www.samsung.com/Support/productsupport/download/Model_Select.aspx?type=CD/DVD-Writer&typecode=400885&subtype=CD-RW%20(Half-Height)&subtypecode=110270&model=SW-232B&fileType=DR&language=

Mvh.Rebecca
Avatar billede danni_uhe Nybegynder
23. oktober 2003 - 23:03 #2
hmmm. hjælper det hvis jeg skriver LITE-ON LTR 16102B
Avatar billede halifax Nybegynder
23. oktober 2003 - 23:08 #3
hmm...  "Jeg har lige købt 100 brændte cd'er over nettet...."

Kan ikke lade være med at tænke på om det er en gang skrammel du har brugt dine surt opsparede penge på, blot fordi "jeg skal til fest imorgen, og jeg står ligsom for musiken.. "

Måske du skulle have skaffet dig din musik på anden vis. Det kunne der  måske blive mere fest ud af.
Avatar billede stigc Nybegynder
23. oktober 2003 - 23:29 #4
halifax >> Det er sku' da en skæg bemærkning. Du antager manden er kriminel fordi han har købt 100 blanke CD'er.
Avatar billede locturian Nybegynder
23. oktober 2003 - 23:36 #5
Jeg lugter APG ? :D
Avatar billede dytti Novice
24. oktober 2003 - 01:30 #6
Manden har da ikke købt "brændte" cd'er. Han har købt "brænde" cd'er - altså blanke cd'er, så skal vi ikke la' være med at korsfæste ham, og så prøve at hjælpe ham ;-)

danni uhe>> Kunnne det tænkes at du prøver at brænde dem som "Data cd'er" og ikke som musik cd'er.
CD'en skal "lukkes" efter brænding, ellers er der ikke plads nok.

Du kan hente driver og firmware her:
http://www.techspot.com/drivers/index/file/information/1498
Avatar billede halifax Nybegynder
24. oktober 2003 - 13:58 #7
Min bem. var ikke så god. Flere af jer (stigc - dytti) har set at jeg opfattede beskrivelsen i spørgsmålet forkert.

Det skal jeg stækt beklage og giver hermed en undskyldning for.
Avatar billede dytti Novice
25. oktober 2003 - 01:10 #8
a-hva... hvorfor afviser du mit svar, som havde et rigtigt link til firmware??
Avatar billede rebecca Novice
25. oktober 2003 - 11:00 #9
Der er noget galt her, danni_uhe tak for point men du burde nok have delt lidtud til dytti som havde et link til den firmware du skulle bruge, hvis du lige giver din kommentar skal jeg oprette et nyt spg. med dine point retur til dig.

Mvh.Rebecca
Avatar billede dytti Novice
25. oktober 2003 - 11:24 #10
rebecca>> nej. Det er helt ok. Jeg undrede mig bare :-)
Avatar billede rebecca Novice
25. oktober 2003 - 14:37 #11
Dytti>>>det er okay for mig at give dig pointne, og du har jo givet et korrekt svar ellers lad os dele dem.:o)

Mvh.Rebecca
Avatar billede danni_uhe Nybegynder
25. oktober 2003 - 15:33 #12
jeg skal nok gi...er der en måde hvor jeg kan gi jer alle nogle point?
Avatar billede rebecca Novice
26. oktober 2003 - 07:00 #13
danni uhe >>> jeg synes ikke du skal give flere point det er rigeligt hvad du har givet men dytti burde som sagt nok have haft nogle af dem, bare skriv her hvor mange af pointne du vil give dytti mit forslag er at"20/40" eller noget i den stil med 40 til dytti da han jo kom med det rigtige link, så opretter jeg et spg med pointne til dytti

Mvh.Rebecca
Avatar billede dytti Novice
26. oktober 2003 - 10:40 #14
rolig nu - jeg er ike ude efter point.
Behold du dem bare, der er ikke grund til at lave en masse ud af det :-)

rebecca>>Du gav et godt svar ud fra de oplysninger som du havde til rådighed, så du ta'r bare point.
Avatar billede rebecca Novice
26. oktober 2003 - 12:04 #15
okay tak men vi fik da en lille snak ud af det ikke :o)
Avatar billede dytti Novice
26. oktober 2003 - 13:31 #16
Jo - det er da altid rart at møde nye spændende mennesker :-)