Avatar billede janbach Nybegynder
05. januar 2001 - 16:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Det bedste webhotel

Hej Kloge Hoveder

Jeg har gået og tænkt på at oprette et webhotel til min hjemmeside. Der er bare så mange udbydere at vælge imellem. Derfor vil jeg gerne vide hvorhenne jeg kan oprette et webhotel, og hvorfor (flest fordele). Der skal være mindst 10 Mb. serverplads eller over og så skal der være rigtig mange muligheder (op til flere e-mailkontier). Det skal være muligt at få en database (Access) og webstedet til at fungere sammen osv. Prisen skal lægge fra \"0\" til 150 kr. om måneden.

På forhånd Tak

Jan
Avatar billede klas Juniormester
05. januar 2001 - 16:36 #1
www.azero.dk - Bruger dem selv og kan klart anbefale dem
Avatar billede xzxzx Nybegynder
05. januar 2001 - 16:37 #2
www.whitehat.dk kan du få et gratis webhotel uden banner, ubegrænset plads (- du må ikke have for stor bileder) det andet kniver det med.

mvh -
Casper
Avatar billede janbach Nybegynder
05. januar 2001 - 16:51 #3
Jeg prøver lige at kigge på dem begge, men hvis der er andre forslag så kom med dem, jeg er villig til at hæve pointsatsn hvis der kommer andre gode forslag.
Avatar billede 12tri Nybegynder
05. januar 2001 - 20:38 #4
Jeg bruger www.abusiness.dk
Jeg har kun gode erfaringer med dem.
Hurtig support.
Korte nedetider (sjældent)

Morten
Avatar billede 12tri Nybegynder
05. januar 2001 - 20:39 #5
Prisen for det du søger kan du klare med et \"Small webhotel\" det koster 30 kr/mdr
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. januar 2001 - 21:02 #6
Avatar billede janbach Nybegynder
05. januar 2001 - 22:44 #7
Hvad er mySQL database, og bruges det til??
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. januar 2001 - 22:57 #8
mySQL database er som navnet antyder en database.. Den bruges til store online databaser eks. til PHP.
Avatar billede janbach Nybegynder
06. januar 2001 - 09:51 #9
Hej Allesammen

Jeg fandt den bedste løsning ved azero.dk, så tak for hjælpen.

MVH

Jan
Avatar billede hart Nybegynder
26. april 2001 - 15:16 #10
Tjek http://www.wannafind.dk
Det 73,75, og så får 100mb