Avatar billede exe_science Nybegynder
05. januar 2001 - 14:13 Der er 12 kommentarer

????????????????????

hejsa er sider du med en god ide om hvad jeg skal lave her i weekenden. fordi jeg hader at kede mig. så jeg ville lige have nogle forslag til hvad jeg kunne lave. (kun på computeren.)

eXe_science  ~  www.webmagi.dk
Avatar billede beaviz Nybegynder
05. januar 2001 - 14:17 #1
Se hvor mange kontoer du kan nå at oprette på www.amihotornot.com i låbet af kun EEN weekend ?
Avatar billede prodic Mester
05. januar 2001 - 14:18 #2
lave noget design på dine refs på din side. Og på siden. Så laver du da noget.

Og hvorfor det her indlæg.....man undrer sig.
Avatar billede handmade Nybegynder
05. januar 2001 - 14:18 #3
Meget bredt spørgsmål, men du kunne jo fx. installere en Linux og få den til at køre....
Avatar billede rasmusv Nybegynder
05. januar 2001 - 14:31 #4
Hvad med at downloade hele internettet... det skulle lige kunne nås... eller...
Avatar billede rasmusv Nybegynder
05. januar 2001 - 14:32 #5
Du kan også besøge www.pcgames.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. januar 2001 - 14:33 #6
Tilmeld dig Spedia og lav en refside hvor du prøver at få folk til at tilmelde sig under dig, ligesom www.tjenpenge.webside.dk .

Eller bedre endnu, lav min engelsk/dansk/tysk-stil for mig ;o)

Du kunne også tilmelde dig www.cashwars.com , tilmeld dig \"Jægerkorpset\" så hjælper vi med at beskytte dig mens du er mest sårbar ;o)

Eller gør ligesom mig, find en gammel 486, download 3 forskellige verisioner af Linux installer dem og sørg for at skrabe noget erfaring til dig inden computeren brænder ned i et forsøg på at komme i gang med sin 3 år gamle CPU.

Avatar billede tommyf Nybegynder
05. januar 2001 - 14:36 #7
rasmusv>>>> Jeg var inde på en side hvor man kunne downloade hele internettet :o)
Der kom et billede frem der skulle forestille at man var ved at downloade hele internettet \"3.364.345.123.654 years back\"
Avatar billede rasmusv Nybegynder
05. januar 2001 - 14:38 #8
HA HA

så må du nøjes med www.pcgames.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. januar 2001 - 14:39 #9
rasmusv>>> Og det var en ADSL-forbindelse ;o)
Avatar billede microtec Nybegynder
05. januar 2001 - 14:41 #10
exe_science >> Du kunne passende bruge tiden på at få skrevet en undskyldning fordi svinede mig til i http://www.eksperten.dk/spm/40384 efter jeg havde forsøgt at hjælpe dig.

Din lille snåt-hvalp.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2001 - 14:45 #11
Så er du færdig din fusker... HA HA HA

http://www.eksperten.dk/spm/34038

Klap hesten og forsvind ud af mit liv...

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. januar 2001 - 14:49 #12