Avatar billede marko Nybegynder
22. oktober 2003 - 20:47 Der er 8 kommentarer

Søger priser på Sennheiser EH 2270

Søger direkte links til priser forskellige steder rundt i Danmark på Sennheiser EH 2270 hovedtelefoner. VIl gerne have nogle at vælge imellem, så minimum 5 forskellige forhandlere/priser :)?
Avatar billede hahaha Nybegynder
22. oktober 2003 - 20:48 #1
Fandt den her... Den føres åbentbart, kun et sted:

http://www.computermusic.dk/shop/Pro_Info.asp?pid=1063
Avatar billede hahaha Nybegynder
22. oktober 2003 - 20:50 #2
husk google er din ven :)
Avatar billede marko Nybegynder
22. oktober 2003 - 21:23 #3
Jeg har brugt Google. Der fandt den et par andre også. Kinovox fx. Fatter bare ikke der ikke er flere i DK der sælger dem :\
Avatar billede marko Nybegynder
23. oktober 2003 - 11:07 #4
Priser fra Udlandet kan også bruges, da der åbenbart ikke er så mange forhandlere i Danmark
Avatar billede Beach Mester
23. oktober 2003 - 16:59 #5
Mit forslag er at tage og løfte røret, og bruge nogle få minutter på at ringe til Kinovox. De ved nøjagtigt hvem der har sagerne på lager i dit eget nabolag.

Rip fra Importørens site:
http://www.kinovox.dk/kinovox/vis.php?kategori=14 --->

Specialiserede audio produkter
Vort højt specialiserede udstyr i denne produktgruppe forhandles gennem særligt kvalificerede virksomheder indenfor eksempelvis lydproduktion og -udlejning, installation, AV, audiologi og media.

Ønsker du yderligere information?
Vi beder dig rette henvendelse til os på tlf. 44533011 eller sende en e-mail på adressen kinovox@kinovox.dk. Se også yderligere informationer under punktet Kontakt på dette website.

//Beach
Avatar billede marko Nybegynder
23. oktober 2003 - 18:15 #6
til //Beach ... Tror jeg gør dette =) Thx alot.
Avatar billede Beach Mester
24. oktober 2003 - 07:25 #7
...Og så glæd dig til at sætte bøfferne på hovedet. Sennheiser er nu nok det bedste af det bedste der findes inden for ørevarmere:-)

//Beach
Avatar billede marko Nybegynder
24. oktober 2003 - 17:02 #8
Lyder godt. Det er sq også ved at blive lidt koldt =)