Avatar billede jonasclub-p Nybegynder
22. oktober 2003 - 20:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HVordan får jeg sponsorater

Jeg arrangerer store ungdomsfester. Hvor der kommer omkring 700 mennesker hver gang. Indtil videre har det kørt næsten uden sponsorer, men det skal nu være slut. Men hvordan skaffer jeg sponsere ? Indtil vider har jeg bare ringet firmaerne op og spurgt dem om de var interesseret. men der er ingen der har meldt sig så måske griber jeg tingende forkert an. Jeg har snakket med en fyr som arrangerer noget ligne og han har fortalt at han har skrevet en projekt beskrivelse som han så sender ud en snakker noget om at han sender dem en koncept beskrivelse og noget andet materiale om hans arrangementer. Så nu er spørgsmålet så. Hvad skal jeg gøre for at få sponsorer? Nogle ideer og er det en god ide med sådan en projekt beskrivelse. Og hvad går den helt præcist ud på
www.club-p.dk
Avatar billede exp Juniormester
22. oktober 2003 - 21:03 #1
Er ikke sikker på, hvor lovligt det er, men hvad med at:
1. Finde relevante firmaer
2. Sende dem koncept-beskrivelser
3. Dem der ikke melder tilbage, kontakter du telefonisk efter fx 2 uger.

Men husk lige at undersøge om det er lovligt.
Avatar billede jankl Nybegynder
15. november 2003 - 00:36 #2
Ganske god ide med en projektbeskrivelse. Den skal indeholde indledning, vhor du fortæller om projektet, målgruppe, målsætning, gerne også budget over omkostninger, samt en plan over de forskellige emne /temaer ell. lign, som festen indeholder, og er der medier, som er indblandet...

Send den ud og bed dem give besked om interesse, ellers kan du som ovenfor kontakte dem inden for en vis periode.

Det er altid godt med en lækker forside og en pæn indbinding (f.eks. en limmapp, vhor du limer ryggen sammen om indholdet)

God fornøjelse