Avatar billede delakuer Nybegynder
19. oktober 2003 - 15:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

bannerside mangles

Hey alle!
Jeg har før været inde på en totalt god bannersite, men jeg kan ikk huske adressen, den er meget kendt, den som siger det først får 10 point! :)

/Dela
Avatar billede cygnet Praktikant
19. oktober 2003 - 15:19 #1
bannersite ?

mener du i stil med www.tradedoubler.dk , www.danban.dk  ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. oktober 2003 - 15:33 #2
Kommer der flere ledetråde hvis vi ikke kan gætte det? Der er jo ikke ret mange bannerside i DK/verden :D

Hvad gjore det site så godt? Nogle ting ved det du kan huske?

Tjenete du penge/point ved at bruge det?