Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
19. oktober 2003 - 12:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flere muligheder og funktioner

Hej

jeg har

wap.kalemati.com

Jeg vil gerne vi hvad kan jeg har mere en hvad der stå der?
Er der andre script eller andre nyttig funktioner?

Tak
Avatar billede olebole Juniormester
19. oktober 2003 - 18:22 #1
Kan selv side har ikke noget prøve for eksempel, men arbejde kan side bruge sikkert også måske ramme.
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
19. oktober 2003 - 18:36 #2
Hvordan ?
Tak
Avatar billede olebole Juniormester
19. oktober 2003 - 18:46 #3
*Muaahahahhhaaaaahhhhaahahahahhahahahhaaaaaa*  :oD
Avatar billede dmcn Praktikant
19. oktober 2003 - 20:05 #4
shoofixmafi : Hvad olebole prøver at sige (på hans helt egen måde, man kan så diskutere hvor effektivt det er) er, at dit spørgsmål på ingen måde giver mening.
Prøv engang at omformulere "Jeg vil gerne vi hvad kan jeg har mere en hvad der stå der?" en gang, så kommer vi nok et stykke længere.
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
19. oktober 2003 - 21:44 #5
...
Avatar billede olebole Juniormester
20. oktober 2003 - 09:22 #6
David >> Kan man opnå et svar på en kommentar som min ovenfor, tror jeg, der skal betydelig mere end effektivitet til.
Det er zq da ikke bare forbløffende ... det er hysterisk underholdende  :D
/mvh
Avatar billede zeno Nybegynder
20. oktober 2003 - 11:35 #7
Her er et par gode muligeheder
1. Du kunne læse en php bog
2. Du kan gå en tur i skoven
3. Du kan gå en tur mere i skoven
4. Du kunne sætte dobbelt skyl på dit toilet ( det var da en funktion der vil noget)

Si til hvis du vil have flere muligheder

/:-)zeno