Avatar billede duez Nybegynder
18. oktober 2003 - 13:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kick hvis man skriver det samme 3 gange efter hinanden

Jeg vil gerne havde lavet så hvis der er nogen der biver ved med at gentage sig selv så banner min bot den i 10 minutter og kicker dem!
Avatar billede jonasan Nybegynder
20. oktober 2003 - 13:50 #1
Jeg går ud fra, at vi snakker IRC. Hvis du bruger Windows, kan du prøve med WinBot som du finder på http://www.winbot.co.uk/

Bruger du linux er der en del at vælge imellem på http://sourceforge.net/ - for eksempel et Eggdrop, http://sourceforge.net/projects/eggdrop/
Avatar billede zyberdog Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:44 #2
Eksempel på hvordan det kan gøres i mIRC kan findes her:
http://mirc.zyberdog.com/index.php?id=10
Hvis du bruger søgefunktionen og søger efter 'repeat' kan du finde 3 andre varianter.
Avatar billede zyberdog Nybegynder
20. oktober 2003 - 17:45 #3
Hvis linket ikke helt lystrer...:

on @*:TEXT:*:#agnc:{
  if ($nick !isop $chan) {
    if ($1- == %SpamScan. [ $+ [ $address($nick,3) ] ]) {
      inc %warn. [ $+ [ $address($nick,3) ] ] 1
      if (%warn. [ $+ [ $address($nick,3) ] ] == 1) { .notice $nick You are violating $chan Rules! Stop repeating. }
      elseif (%warn. [ $+ [ $address($nick,3) ] ] == 2) { kick $chan $nick Stop repeating! You have been warned. }
      elseif (%warn. [ $+ [ $address($nick,3) ] ] == 3) { ban -u600 $chan $nick 1 | kick $chan $nick You have been warned. Stop repeating! 10mins tempban! | dec %warn. [ $+ [ $address($nick,3) ] ] }
    }
    set -u30 %SpamScan. [ $+ [ $address($nick,3) ] ] $1-
  }
Avatar billede jonasan Nybegynder
20. oktober 2003 - 20:51 #4
Nu var der jo tale om en bot, som skulle gøre det ;-)
Avatar billede magika Nybegynder
21. oktober 2003 - 14:47 #5
Linux: eggdrop
Windows: windrop

Begge to ligger på sourceforge.net.
Kan bruges til rigtig meget når du får den sat op, men det tager noget tid at lige få lavet en conf.
Når de er sat op osv., så finder du repeat.tcl på www.egghelp.org. Nemt script at sætte op, og det virker rigtig godt.
Avatar billede duez Nybegynder
21. oktober 2003 - 17:45 #6
ja jonasan men jeg tager også et mirc program som står åbent og laver ting af sog selv er en bot så!....

Så jeg siger mange tak til zyberdog og giver ham de 60 point
Avatar billede zyberdog Nybegynder
21. oktober 2003 - 18:37 #7
jonasan: sådan som jeg læste det havde han allerede en bot... mIRC selvfølgelig da det er i denne kategori.
"...så banner min bot den..."