Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
11. oktober 2003 - 14:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger hjælpere til at lave en ny CS community site

Hey...
Jeg søger nogen til at hjælpe med at starte en ny Counter-strike Community side op at køre.. Jeg søger specielt en der kan lave login system, og lave phpbb forum til siden samt et nyheds system...

jeg har et design, men som sagtens kan laves om i fælleskab.. www.gamers.frac.dk

Hvis nogen er interreseret i det så skriv... :)
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
28. oktober 2003 - 13:25 #1
Hej sebastian...Jeg er igang med et sådan projekt og har en lille gruppe folk som er igang med projektet...du er velkommen til lige at smide en mail hvis du syntes: s@olins.dk håber jeg hører fra dig
Avatar billede staz Nybegynder
13. november 2003 - 11:07 #2
Bliver nødt til at blande mig... hvorfor tror du at du kan stjæle "kunder" fra sites som boomtown.net og xplayn.com ? Hvad gør din ide speciel? Market har jo millioner af den slags cs sites.
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
28. november 2003 - 14:57 #3
g