Avatar billede malagga Nybegynder
11. oktober 2003 - 13:42 Der er 4 kommentarer

gfx / web partner

Hej alle samme !

Jeg søger en partner til mit grafiske firma.
Da firmaet har mange forspørgelser på opgaver og det er svært at nå som ene mand + min ide og en arbejdsplads hvor "vi" bestemmer hvilken vej og hvordan nettet skal se ud !

Det jeg søger:
En partner, gerne bosat på Fyn med gode erfaringer i kode'ning, klar på at lære/aflære og sans for økonomi + ikke bange for at arbejde over !!!

Løsning:
Etablering af et Aps med økonomisk indskyldelse.

Vækker det din største drøm - kast en mail !
venlig hilsen
Christian

ps: jeg kunne forklare mere - men da "posten" har et max på 1k tegn stopper jeg nu!

[ 18mdr. gammelt IS firma - men en solid kunde sortiment - forskellige opgaver indenfor web, tryk, interactive og idé-arbejdelse indenfor nye kommende tilbydelser. Base: Odense Erfaring: udlært grafiker med 2år udlands erfaring, fotograf med speciale i interactive optagelser ]
Avatar billede keysersoze Guru
11. oktober 2003 - 15:38 #1
jeg ved at du søger en decideret partner og at denne partner helst skal være bosat på Fyn... jeg kan nok ikke opfylde nogle af delene; jeg bor i Kbh - og jeg kan ikke være partner men "kun" freelancer - og det ved jeg ikke om har interesse?
Avatar billede malagga Nybegynder
14. oktober 2003 - 01:54 #2
nej desvæære - jeg har tilknyttede freelancere. Plus jeg ønsker en partner at lave nye ideer sammen med og dele de opgaver der allrede er i hus. Gerne en Lingo+php koder da jeg har en del ala det.

Men Tak for din henvendelse - kast en url+mail - kunne jo være du kunne noget specielt !

Christian
Avatar billede keysersoze Guru
26. november 2003 - 19:06 #3
lukketid?
Avatar billede brita Nybegynder
16. juni 2007 - 08:58 #4
lukketid???