Avatar billede charley78 Novice
10. oktober 2003 - 16:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mangler dll!?

"missing dll:

FileName: ViewportManager.gup
Class: viewport Manager sup...

Dll Description: Viewport Manager for DirectX"

- dette er alt hvad jeg ved, og årsagen til at jeg ikke kan åbne en gammel fil, lavet på en anden pc i Max.
Kan nogen hjælpe?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. oktober 2003 - 17:01 #1
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. oktober 2003 - 17:04 #2
øø  ups..file not found..sorry
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. oktober 2003 - 17:11 #3
Avatar billede ldrada Nybegynder
10. oktober 2003 - 17:19 #4
Avatar billede theprofessor Nybegynder
10. oktober 2003 - 17:30 #5
directX er nu version 9.0  Har du opdateret din directX for nylig?
Avatar billede charley78 Novice
10. oktober 2003 - 18:10 #6
undskyld menøhh, hvordan opdaterer jeg min DirectX?
Og jeg forstår ikke rigtigt hvad jeg skulle med svarene fra rundt omkring på nettet. De fortæller om folk i sammen situation, der også mangler filen, som lader til at være fra en nyere version af Max.
Kan nogen evt. sende den til mig på schwester@ofir.dk?
Avatar billede zerohero Nybegynder
10. oktober 2003 - 18:48 #7
Hvis du har en tidligere end version af 3D Studio Max 5, og vil aabne en 3D Studio Max fil (version 5) - opstaar denne fejl. Umiddelbart vil jeg sige at der ikke er saa meget at gore udover at updatere din Max til en version 5 :-(

Held og Lykke
ZeroHero
Avatar billede ldrada Nybegynder
10. oktober 2003 - 19:33 #8
>theprofessor> 9.0b faktisk, men det spiller ingen rolle.
>charley78> http://www.microsoft.com/directx er hvor du får den nye DirectX
Du burde også kigge ind på windowsupdate.microsoft.com engang imellem for at hente opdateringer til dit windows.
Avatar billede osborne Nybegynder
11. januar 2004 - 03:55 #9
zerohero siger noget ... hvis din max er ældre og du vil bruge noget fra en nyere Max er der chance for at problemet er uløsligt (hvis du ikke opgraderer). Max er ikke "fremad compatibel" ;-)