Avatar billede louisebj Nybegynder
07. oktober 2003 - 18:18 Der er 12 kommentarer

LEGO kamera

Hej ! Jeg har fået et digitalt LEGO Kamera, lavet af  Logitech, som desværre kun fungerer på WIN 98. LEGO Co. har siden lavet en opdatering af driverne, så man kan bruge det på WINXP. Da jeg har WIN 2000 hjælper det mig ikke meget. Jeg har kigget på Logitechs side, men kan ikke finde drivere, der passer. Er der nogle gode idéer iblandt jer? Jeg vil gerne bruge det til webcam samtaler over Messenger.

Er usikker på, hvilken kategori, dette spørgsmål hører under...
Avatar billede izemate Nybegynder
07. oktober 2003 - 18:57 #1
og du er sikker på at de winxp drivere ikke virker i win2k ?
Avatar billede louisebj Nybegynder
09. oktober 2003 - 11:58 #3
Tak for linket! Jeg har bestilt CD rommen fra LEGO, men der er vel ingen garanti for, at en WINXP driver fungerer i WIN 2000?
Avatar billede robotten Praktikant
09. oktober 2003 - 15:59 #4
Nej, men de kører da begge på en NT kerne, så mon ikke den vil virke visa versa.
Avatar billede robotten Praktikant
21. oktober 2003 - 15:09 #5
Er cd'en ankommet?
Avatar billede louisebj Nybegynder
21. oktober 2003 - 15:51 #6
Ja, det er den.. prøver det lige af i aften... er der et par hints, hvis jeg stadig har problemer med at få det til at virke?
Avatar billede robotten Praktikant
21. oktober 2003 - 15:54 #7
Desværre ikke flere hint herfra :(
Avatar billede robotten Praktikant
28. oktober 2003 - 14:39 #8
Virker det?
Avatar billede robotten Praktikant
04. november 2003 - 08:46 #9
?
Avatar billede louisebj Nybegynder
04. november 2003 - 09:21 #10
Nej, desværre...
Nu har jeg installeret det tre gange.. og fjernet det igen tre gange...
Der er lys i det, LEGO studios håndteringsprogram er sat op, men der kan ikke tages nogle billeder... de er helt sorte!
Jeg tror, at jeg giver op...
Avatar billede robotten Praktikant
04. november 2003 - 09:37 #11
De ter der ikke så meget at gøre ved, så. Der er altid nolge ulemper ved at opgradere sit styresytem
Avatar billede robotten Praktikant
20. november 2003 - 13:28 #12
?