Avatar billede skaldpade Nybegynder
03. oktober 2003 - 19:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bruger login

Hej jeg har spurgt om et admin login men nu vil jeg gerne spørge om nogen vil lave et almingeligt bruger login GRATIS

P.S er dum til det så undskyld
Avatar billede oktober Nybegynder
03. oktober 2003 - 19:35 #1
hvor skal du have et login ? du bliver nød til at spicificere dit spørgsmål lidt....
Avatar billede skaldpade Nybegynder
03. oktober 2003 - 19:37 #2
Hmm det er svært at forklare som sagt er jeg dum til det men hvis du ser den her side www.monsternewz.webbyen.dk så er der sådan en login deter sådan et jeg skal ha

undskyld mange 1000 gange fordi jeg er dum
Avatar billede skaldpade Nybegynder
03. oktober 2003 - 20:47 #3
Kom til at lægge det i en forkert katagori sry lukker den