Avatar billede otis Nybegynder
30. december 2000 - 19:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ehm... Databasen skal udbygges

Hey vores søgemaskine på www.freewebs.dk skal være lidt større derfor beder vi jer [brugere på eksperten.dk] at tilføje alle jeres sider i databasen.. så kan den blive lidt mere besøgt.. ej.. i ved hva jeg mener.. tilføj jeres sider.. :)
På forhånd tak
/otis
Avatar billede cc2000 Nybegynder
30. december 2000 - 19:18 #1
hmm! der kan da ikke være mere derinde når du jo kun har en 100kb harddisk! ;o)
Avatar billede otis Nybegynder
30. december 2000 - 19:22 #2
cc. ja klart *Gg*... 10 gb tak *Gg*
Avatar billede cc2000 Nybegynder
30. december 2000 - 19:23 #3
småting! *GG*
Avatar billede peter-plys.dk Nybegynder
16. januar 2001 - 13:17 #4
Hvordan kan i \"sælge\" så billige webhoteller ???
Avatar billede repsac Nybegynder
17. januar 2001 - 22:07 #5
Hav noget at tilbyde så kommer folk automatisk ... billige webhoteller ... det kræver bare lidt reklame.

Casper

PS. Husk at afslutte spørgsmålet engang ... ;o)