Avatar billede casio151 Nybegynder
01. oktober 2003 - 17:42 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Overclocking af Celeron 800MHz

Jeg ved godt at min cpu ikke er noget at råbe hurra for, men jeg vil begynde at eksperimentere lidt med min computer, da jeg snart skal ud og have en ny.

Jeg kunne godt tænke mig at overclocke min CPU. Modellen er Intel Celeron 800MHz.

Jeg vil være meget glad, hvis der er nogen der kan hjælpe mig med dette.
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2003 - 18:18 #1
Du skal hæve FSB, hvis dit bundkort giver mulighed for det ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. oktober 2003 - 18:38 #2
der er en guide der hedder "Overclocking Guide - Intel Celeron":
http://overclocking.dk/litteratur.asp?type=guide&id=37
Avatar billede schred Nybegynder
01. oktober 2003 - 18:46 #3
Det er på bundkortet du skal overclocke processoren, hvorfor det kunne være interessant at vide hvilket bundkort du har ..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. oktober 2003 - 20:15 #4
her er et svar hvis du kan bruge mit link.. husk ikke at afvise/acceptere før du har prøvet mit svar og fundet ud af om det virker eller ej..
Avatar billede casio151 Nybegynder
04. oktober 2003 - 17:03 #5
thesurfer//

Jeg prøver lige det link du har lagt til mig!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. oktober 2003 - 00:44 #6
ok
Avatar billede casio151 Nybegynder
05. oktober 2003 - 18:24 #7
Jeg har tjekket det, men fatter nada... VIl ikke overclocke alligevel. Nu har jeg bare et lille problem. HVEM SKAL HAVE POINTENE???
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. oktober 2003 - 22:38 #8
du kan jo dele dem..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. oktober 2003 - 22:42 #9
se under Avanceret til venstre..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
06. oktober 2003 - 19:11 #10
Takker for points.