Avatar billede maxsten Nybegynder
30. september 2003 - 18:37 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Flash program

Hej..

Er der ikke et let program til at lave flash film og spil med...

Hvis der er så modtager jeg gerne links nedenunder.

Maxsten
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
30. september 2003 - 18:44 #1
Jeg går ud fra du kender Macromedia Flash MX... hvis du bare vil lave simple dynamiske tekster og lignende er Swish et genialt program.. det er nemt at bruge og det har en del udmærkede funktioner :)

http://www.swishzone.com/

/Christian
Avatar billede mat Nybegynder
30. september 2003 - 18:44 #2
Macromedia Flash er ikke særligt svært at lære at lave animationer i, og det har alle værktøjerne til at lave rockerseje ting.

Ellers er der mange, der er glade for swish, fordi det er nemt at lave teksteffekter i (det er en masse predefinerede animationsmønstre).

flash trial: http://www.macromedia.com/software/flash/?promoid=home_prod_flash_082403

swish trial: http://www.swishzone.com/

mvh mat
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
30. september 2003 - 18:46 #3
lol vi var vist enige mat... jeg kom 1 sekund før dig og vi skrev det samme! LOL!! :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
30. september 2003 - 18:47 #4
Der er også Livemotion fra www.adobe.com
Avatar billede mat Nybegynder
30. september 2003 - 18:47 #5
yup, jeg må lære at skrive lidt hurtigere :)
Avatar billede spg10 Nybegynder
30. september 2003 - 18:55 #6
du kan hente 3D Flash Animator 4 Release 5
Avatar billede maxsten Nybegynder
30. september 2003 - 19:03 #7
Er der ikke nogle programmer som er gratis??
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
30. september 2003 - 19:05 #8
swish er gratis i 30 dage hvilket flash også er så vidt jeg ved
Avatar billede fangel Nybegynder
30. september 2003 - 19:06 #9
ligesom 3DSMax er Flash heller ikke gratis! du skal lede længe efter et grafisk udviklings / grafik værktøj som er gratis! (PHPMing er et PHP lib der kan genere Flash, men tvivler på du kan lære dette, da du skal scripte alle knapper - ikke drag-drop/tegn)

Morten
Avatar billede maxsten Nybegynder
30. september 2003 - 19:07 #10
øvkay...
Avatar billede maxsten Nybegynder
30. september 2003 - 19:30 #11
ved ikke hvad jeg skal bruge demoer til..

Men ellers tak for hjælpen...
så dem der har svaret bliver pointene delt melle.

Maxsten
Avatar billede spg10 Nybegynder
02. oktober 2003 - 19:45 #12
3d flash animator er en flash prog. til at lave flash spil med og andre ting