Avatar billede troels_holm Nybegynder
29. september 2003 - 21:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problemer med tema i XP

Jeg har påtaget mig en opgave for enven. han kan ikke få det kendetegnende udseende som xp har. Han kan kun få det til at være den klassiske visning. Hvad kan der være galt? Og hvad skal der gøres?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. september 2003 - 21:26 #1
Højreklik på startmenu -> egenskaber -> I Fanebladet "menuen start" vælges Menuen start
Avatar billede haverslev Novice
29. september 2003 - 21:28 #2
Har du ikke linien i egenskaber for skærm > udseende < viduer og knapper?
Avatar billede magictouch Nybegynder
30. september 2003 - 07:56 #3
Et tredje forslag-højreklik på denne computer-avanceret- ydevne-  indstillinger- visuelle effekter-lad windows osv.
Avatar billede pzycho Nybegynder
30. september 2003 - 09:52 #4
Gå evt. i start > kør og skriv services.msc og find temaer på listen og se om denne service kører...
Avatar billede mitte Nybegynder
30. september 2003 - 16:46 #5
Som haverslev skriver .. med tilføjelse af, at du her skal vælge Windows Xp-udseende ...
Avatar billede troels_holm Nybegynder
01. oktober 2003 - 09:31 #6
Jeg har kontaktet min ven. Og skal lige have svar på de spørgsmål I har stillet. Tak for hjælpen indtil videre. Vender tilbage snarest muligt.
Avatar billede troels_holm Nybegynder
02. oktober 2003 - 09:15 #7
Han har fået xp til at fungere med det rigtig udseende. Nu er problemet bare at han har fået et forkert logon-udseende, når han skal logge på. Nogen der ved noget om det og vil hjælpe?
Avatar billede magictouch Nybegynder
02. oktober 2003 - 09:22 #8
Det ville nok være bedst, hvis du lukkede det spørgsmål her, og oprettede et nyt- f.eks. forkert logon udseende
Avatar billede troels_holm Nybegynder
05. oktober 2003 - 21:04 #9
->pzycho
Hvis du lige smider et svar, venter der nogle points.
Avatar billede pzycho Nybegynder
06. oktober 2003 - 10:00 #10
Så får du lige et svar :-) var det bare bare servicen der var deaktiveret, eller hva?
Avatar billede troels_holm Nybegynder
06. oktober 2003 - 14:41 #11
Ja, tjenesten var ikke aktiveret. Det var i hvert fald det min ven sagde.