Avatar billede jacktak Nybegynder
29. september 2003 - 21:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lidt pinligt spørgsmål ang. 3310

Hvor bilver mine opratørlogoer af jeg modtager, når jeg gemmer dem på min 3310 ???
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
29. september 2003 - 22:02 #1
De bliver lagret i telefonens hukommelse.
Du kan kun have én ad gangen. Så snart du gemmer et nyt, overskrives det gamle.
Du kan ikke gå ind at 'se' dit operatørlogo, i en mappe eller noget. Du kan kun se det på 'forsiden' på din 3310.
Avatar billede jacktak Nybegynder
29. september 2003 - 22:12 #2
Ok formuleret lidt forkert, det er problemet, det kommer ikke på forsiden !!!
Avatar billede zipper20 Nybegynder
02. oktober 2003 - 18:48 #3
Har du en tekst på "forsiden" af din telefon ? Og hvad står der ?
Avatar billede jacktak Nybegynder
02. oktober 2003 - 22:49 #4
Der står: CBB Mobil og neden under står profil navnet
Avatar billede pzycho Nybegynder
07. oktober 2003 - 11:27 #5
Hvis man ikke vælger den rigtige operatør når man skal sende logoet vises det ikke. Afhængigt af hvor du får logoerne fra, skal du vælge din operatør (CBB) eller sonofon, når det nu er sonofon at CBB roamer hos.
Avatar billede jacktak Nybegynder
07. oktober 2003 - 15:28 #6
Tak lig et svar og pointene er dine !!!!!!!
Avatar billede pzycho Nybegynder
07. oktober 2003 - 17:16 #7
Så får du da lige et svar..

Valgte du så CBB eller sonofon som operatør??
Avatar billede jacktak Nybegynder
07. oktober 2003 - 21:05 #8
Jeg valgte Sonofon Takker