Avatar billede ide-fix Nybegynder
29. september 2003 - 19:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opstarts problemer..

Har problemer med opstart..Den sidder fast ved " verifying DMI pool Data ". Og kan slet ikke starte op. Har prøvet at se om der skulle være noget galt inde i BIOS, men det var der ikke...Troede at det kunne være noget galt med Ram men det var det heller ikke, da jeg har udskiftet dem uden effekt. Den kan starte op hvis jeg flytter en Jumper i bundkortet til: 200 mhz Jp 8 - Open( Kører normalt i 266 mhz jp 8 - Short ) og så kunne den starte op, men dog kun som en 1000 mhz Processer Normalt 1400 mhz...
Avatar billede schaarup Nybegynder
29. september 2003 - 19:18 #1
Har du prøvet at sætte jumperen så den kører de 1400mhz, og så inde i bios prøvet at loade default settings ?
Avatar billede ide-fix Nybegynder
29. september 2003 - 19:47 #2
Har jeg nu prøvet uden effekt...
Avatar billede shitping Nybegynder
29. september 2003 - 20:33 #3
Det er vel ikke din RAM der ikke kan følge med?
Hvilken typr RAm, hvilket bundkort etc. er du den lykkelige ejer af?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
29. september 2003 - 22:34 #4
det er sikkert din cd-rom driver der er smuttet.Prøv at på harddisken, altså ændre start device i bios, og geninstaller firmware for dit cd-rom drev.
Hvis du altså kan komme ind i windows..??
Hvilket styrersystem kørrer du med..??
Avatar billede bartfreak Nybegynder
29. september 2003 - 22:40 #5
Avatar billede ide-fix Nybegynder
30. september 2003 - 09:09 #6
Jeg har win xp pro...

---> Tror ik det er cd-rom drev driveren der er noget galt...

Hvis det er noget der ser lidt sjov uf er det fordi jeg har skrevet dette med handsker på =D
Avatar billede bartfreak Nybegynder
30. september 2003 - 09:58 #7
prøv at rette den der setting i bios..O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
02. oktober 2003 - 22:24 #8
tak for point..O)