Avatar billede cyruz Nybegynder
26. september 2003 - 18:02 Der er 3 kommentarer

TV-Out på bærbar Amilo (IGP320M fra ATI)

Jeg har en bærbar Amilo A fra Fujitsu-Siemens. I den sidder der et ATI RADEON IGP320M grafikkort med TV-Out. Jeg har alle nødvendige kabler (altså, S-Vhs kablet), jeg har tilsluttet det computer og TV, jeg har aktiveret TV-Skærm i grafikkortets setup, men:

DET VIRKER IKKE..

Først og fremmest mener den ikke at TV er tilsluttet, og som følge deraf bliver der tilsyneladende ikke sendt signaler til det når jeg trykker FN+F5, som er hotkey for at switche til TV-Out billedet..

Nogle tips eller erfaringer med TV-Out på en Amilo??

-Morten
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2003 - 19:45 #1
Mon ikke der er noget her du kan bruge: http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/Lifebook/General/FAQ/Amilofaq.html

Hilsen John
Fujitsu-Siemens salgskonsulent
Avatar billede cyruz Nybegynder
26. september 2003 - 20:40 #2
Jo men den beskriver ikke amilo a, men kun amilo m. Det lyder også meget mystisk at man skal sætte den til 800x600 for at bruge tv out.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2003 - 21:19 #3
modelnummer er ligemeget - har du prøvet noget af det?
800*600 er meget normalt til tv-out på Amilo-serien.