Avatar billede tpiil Nybegynder
29. december 2000 - 03:38 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

JOB = FIASKO = JOB KATEGORI IGEN

Jeg synes helt klart godt at i kunne få den gamle job kategori igen, som indeholdte Fast Job og Freelance!

admin >> det kan godt være i vil tjen penge på det, men denne tekst synes jeg ikke rigtig om:
Ønsker du at se det fulde CV, samt mulighed for at kontakte brugeren via Eksperten.dk, kan du købe adgang. Prisen er kr. 375,- inkl. moms.

så vil jeg så spørge er der nogle der har betalt for det endnu??

Jeg synes helt klart at job kategori\'en skal komme igen på eksperten, så dem der ikke vil bruge 375 kr. inkl. moms. stadig kan få deres opgave fuldført!

hvad synes i andre brugere om dette??

TPIIL
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. december 2000 - 03:40 #1
Jeg er helt enig!
At tage penge for at en evt. fremtidig arbejdsgiver kan se ens CV og kontakt info er jo at forringe vores chancer for at få et job igennem Eksperten\'s Job \"service\".
Avatar billede snowball Novice
29. december 2000 - 04:05 #2
Hva\' dælen ! tdaugaard er ikke gået i seng ! *GG*

Men nu til spørgsmålet: Jeg sys det er iorden at de ta\'r lidt penge for det, men priser er sq lige lovlig høj! Det halve ville være mere en rigeligt !

Snowball
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. december 2000 - 04:08 #3
snowball:> neej da .. jeg sidder og laver .. up for a big surprise ? ASP !! *GG*
Jeg synes at hvis det endeligt skulle koste penge skulle det være noget beskedent .. alle andre steder er det da vist gratis ..
Avatar billede snowball Novice
29. december 2000 - 04:12 #4
hehe...du blev bare tavs i http://www.eksperten.dk/spm/40612 ;)

Men ja, hvis du sammenligner med andre job services på nettet, så ja, de er gratis, men her kan du jo, til en hvis grænse, se hvad den pågældene bruger kan. Det er der jo ikke rigig nogen andre steder der tilbyder !?

Snowball
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. december 2000 - 04:15 #5
FUCKA!!! .. jeg har slet ikke fået nogen mail om at der var nyt i det spm...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
29. december 2000 - 08:52 #6
Jeg er enig med tpiil - og jeg tvivler på at der er mange (hvis nogen) der har betalt 375. Jeg savner Job-kategorien.. endda de mange ophedede diskussioner der ;o)

Men, hvis vi lige bevæger os over til det fact at Eksperten skal tjene nogle penge på det her. Vi ser en større og større tendens til at services på nettet begynder at koste penge. Yahoo og nu snart også Jubii begynder at tage penge for at oprette firmaer på deres søgeportaler (Jubii 1.500,-)... Internettet har fået taget sin mødom for længe siden.

Jeg har selv haft de samme overvejelser omkring det freelancewebsite jeg arbejder på at få i luften. Jeg har en ven, der har stor succes med at tage betaling på et bolig-website. Jeg havde oprindeligt forestillet mig også at tage penge - dog ikke 375 - men lige nu tror jeg jeg er endt på at ville nøjes med reklameindtægter i starten... men hvis det ikke løber rundt.. går jeg nok samme vej :-(

nil.dk
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2000 - 10:25 #7
God Idé, !
Avatar billede nil.dk Nybegynder
29. december 2000 - 10:32 #8
kharder >> hvilken ? :o)
Avatar billede mpj Nybegynder
29. december 2000 - 15:50 #9
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
29. december 2000 - 17:59 #10
Jeg har ikke tjent en krone igennem www.eksperten.dk siden jobkategorien forsvandt....
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
04. januar 2001 - 17:45 #11
At tage 375,- for fuld adgang til et C.V. samt annonym kontakt til vedkommende er absolut ikke dyrt, sammenlignet med lignende services på nettet. Vedr. \"Job\" generelt, synes jeg I skal oprette et C.V., hvor I beskriver jer selv, og så ellers bruge \"Generelt\", \"Fri debat\" til mindre opgaver. Med tiden vil vi lave en mere avanceret facon, specifikt rettet mod freelance-opgaver. Håber det er svar nok :)
Avatar billede tpiil Nybegynder
04. januar 2001 - 17:48 #12
OK, det går nok så :(
men folk ved jo ikke noget om at det er derinde de skal skrive det så!
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2001 - 19:46 #13
Andre tager kun penge, hvis det giver pote, så jeg er bange for at ekspertens joblinje med den pris er dømt til ikke at blive til ret meget.