Avatar billede cholm Nybegynder
26. september 2003 - 13:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

eHandelsmodul til Navision Attain

Hej,

Jeg har lovet at hjælpe en bekendt med at undersøge omfanget af de eHandelsmoduler der ligger i en Navision Attain.

Jeg har tidligere været med til på en Navision Financial at drive en webshop baseret på det modul der lå i Financial.

Ligger der et lignende modul i Attain så man kan "åbne" sin Attain ud imod kunderne ?

På forhånd tak.

/cholm
Avatar billede j112 Nybegynder
26. september 2003 - 23:54 #1
Hej

Ja der ligger en 100% integreret løsning nu, ikke fra nogen extern leverandør længere men fuldt integreret, kræver "kun" et klip i din licens.

Modulet hedder "Commerce Portal"

Og her er teksten fra prislisteforklaringen

Dette granul indeholder alle de funktioner, du skal bruge for at oprette forbindelse fra dine kunder og leverandører til dit forretningsstyringssystem via internettet. Du kan opfylde dine partneres behov ved hjælp af webadgang til realtidsoplysninger og selvbetjeningsfunktioner fra din Navision-løsning. Oplysningerne er altid opdaterede og nøjagtige, og selvbetjeningsfunktionerne er relevante for brugernes specifikke forretningsbehov.Commerce Portal er fuldt integreret med din Microsoft Navision Attain-løsning og bruger forretningslogik, hvilket betyder at f.eks. reparation og ordrer næsten ikke kræver administration.Derudover kræves der ikke indgående kendskab til HTML for at vedligeholde dine websteder.

Krav: Basis (Finans), Kontaktstyring, Basis (Lager), Sælgere / Indkøbere, Microsoft Navision Attain version 3.xx.

Følgende granuler er valgfrie:(afhængig af hvilke dele af Navision kunden ønsker at integrere)Basis (Salg), Salgsfakturering, Salgsordrestyring, Alternative leveringsadresser, Basis (Køb), Købsfakturering, Købsordrestyring, Indkøbsstyring, Direkte levering, Alternative bestillingsadresser, Alternative leverandører, Valuta, Flere rapportsprog.
Avatar billede j112 Nybegynder
26. september 2003 - 23:54 #2
Dette var et svar :-)
Avatar billede cholm Nybegynder
21. oktober 2003 - 15:08 #3
Beklager den sene respons.

/cholm