Avatar billede ghorfraq Nybegynder
24. september 2003 - 09:41 Der er 1 løsning

Indsættelse af data i Navision Database

Jeg er ved at lave et program der accesser en Navision database (Attain mener jeg det er - er ikke navision ekspert)
jeg koder i c# og bruger derfor deres cfront.ocx komponent. Udhentning af data fungerer fint. MEn ved at indsættelse af data får jeg en Type mismatch exception.
Er der nogle herinde der har et fungerende eksempel på indsættelse af evt en string, en dato eller lign gennem cfront.ocx vil jeg være taknemlig.
MEtoden GetFieldData returnerer datatypen 'object' med dataene i. AssignField tager ref object som parameter. MEn kan ikke undgå exception ved eksekvering.
Avatar billede ghorfraq Nybegynder
30. oktober 2003 - 12:40 #1
svar