Avatar billede darksun Nybegynder
20. september 2003 - 01:14 Der er 2 kommentarer

Simpel søgemaskine til lille site

Hejsa Eksperter,

Jeg har svært ved at finde nogen som kan supplere mig med et godt simpelt script til søgning på et domæne.

Har endda prøvet at søge efter danske programmører, for evt. at betale mig til løsningen.

Jeg skal som sagt have noget hjælp til at lave et søgefelt, med følgende funktioner :

- Søgeområde kan definere meget præcist, ikke kun hele domænet.

- Skal kunne tage danske bogstaver

- Skal være reklame- og banner fri

Dvs, jeg vil ikke have en adresse til et eller andet "free trial" site men derimod noget let og velfungerende, gerne dansk så en evt. registreringsproces kan finde sted hurtigt.

Eller hvem ved - det kan være du kender et script ? Kode sprog er ligegyldigt, bare ikke for mange externe moduler / filer. Enkelthed.

... og tusind tak på forhånd. :-)
Avatar billede chorn Nybegynder
06. oktober 2003 - 00:29 #1
du er velkommen til at skrive så
kan jeg kikke på det ch@jlgroup.dk
Avatar billede darksun Nybegynder
06. oktober 2003 - 02:55 #2
Ak, jeg fik ikke lukket spørgsmålet ... har taget et tilbud allerede. :-(
Ellers tak for det ... hvad gør jeg nu ? Giver points til den der svarer på DET, eller hva ? ;)