Avatar billede avest Nybegynder
19. september 2003 - 11:50 Der er 4 kommentarer

Blød orddeling

Hvordan indsætter jeg en "blød-bindestreg" (soft hyphen) i Notes.

I HTML skriver man bare ­
I de fleste tekjsbehandligsprogrammer trykker CTRL + bindestreg.
Avatar billede websmith Nybegynder
19. september 2003 - 11:56 #1
Mener du til brug i en notes klient, eller til brug på web fra et dokument oprettet i notes??
Avatar billede avest Nybegynder
19. september 2003 - 12:19 #2
Lige nu er det i Notes. I et RTF-felt.
Det hjælper ikke så meget når man får det til at se pænt ud på skærmen ved at indsætte en hård bindesteg. Når man så printer ud ligner det l..t.
Avatar billede websmith Nybegynder
19. september 2003 - 14:06 #3
Hmm. Det ved jeg sgu ikke. Har du prøvet at søge i hjælpen? Den er faktisk rigtig god. Dog skal du ikke bruge help lite, men den rigtige hjælp.

Hvis du ikke selv har den liggende lokalt på din maskine, så skulle den gerne ligge på din mail server i help biblioteket.
Avatar billede jogii Nybegynder
19. september 2003 - 16:09 #4
Det kan så vidt jeg ved ikke lade sig gøre.