Avatar billede sredna Nybegynder
27. december 2000 - 12:20 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

CD

jeg har en bærbar som har et cd-rom og så er der en dockingstation med et men problemet er at jeg ikke kan få mit cd-rom drev i den bærbare til at afspille musik cd`er men den i min dockingstation kan godt
Avatar billede christian-s Nybegynder
27. december 2000 - 12:22 #1
er du sikker på at spørgsmålet er oprettet i den rigtige kategori?
Avatar billede sredna Nybegynder
27. december 2000 - 12:23 #2
det ved jeg ikke jeg er ny her selom jeg luret lidt ved min sttorebror
Avatar billede christian-s Nybegynder
27. december 2000 - 12:28 #3
du kan se en oversigt over kategorierne på forsiden, og derefter gå ind og oprette dit spørgsmål under de forskellige kategorier :-)
Avatar billede sredna Nybegynder
27. december 2000 - 12:31 #4
okay det vil jeg så se om jeg kan finde ud af:-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. december 2000 - 13:04 #5
Er der overhovedet lyd i din bærbare? Der er jo ikke plads til ret meget højtaler i sådan en.

Check lige om den kan afspille fx wav og midi filer. Både når den sidder i dockingstationen og når den ikke gør.

Sædvanligvis går der en ledning direkte fra CD\'en til lydkortet (dvs: udenom IDE-bussen) så det er ikke usandsynligt at du ihvertfald ikke kan bruge dockingstationens lydkort og højtalere uden et specielt afspille-program der henter musikken via IDE-bussen.
Avatar billede sredna Nybegynder
27. december 2000 - 19:01 #6
ja der er to bite små højtalere i den men der er stadi et problem