Avatar billede splice Nybegynder
26. december 2000 - 08:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

who is napster???

hvordan opstod navnet \"napster\", vil godt give 15 point for svaret på dette
spørgsmål, selv om jeg kan holde et \"fordrag\" om det! indtil nu, har ingen på chatten kunne svare på spørgsmålet!!
Avatar billede rfogh Nybegynder
26. december 2000 - 08:47 #1
Keder du dig, eller prøver du at \"spille smart\"?
(Sidstnævnte gøres bedst under site vurdering - Der kan folk se, hvad du kan!)
Avatar billede nomiz Nybegynder
26. december 2000 - 10:28 #2
Napster blev startet af en nu 19 årig fyr, som egentlig ville lave programmet til sit hjemmenetværk. Idéen var blevet bragt på nettet før, af en franskmand, som lavede et program magen ved. Kan ikke lige huske tid og sted. Napster blev mere og mere populært, eftersom han sørgede for gud reklamation på nettet. Idag har mange millioner benyttet sig af programmet. Staklen har været smidt for retten mange gange, p.g.a. copyright loven o.s.v...

/vh
Simon
Avatar billede handmade Nybegynder
26. december 2000 - 10:47 #3
Napster er et nick for skaberen af napster, se her:

http://www.redherring.com/industries/2000/0310/ind-napster031000.html

\"Napster\'s college-age founder, Shawn Fanning (whose curly hair earned him the nickname \"Napster\"), was joined by Ms. Richardson, formerly a venture capitalist and private investor in the company, whose mission was to turn Mr. Fanning\'s hobby into a real business. The company now has a staff of two dozen, most of them 20-somethings.\"
Avatar billede dar Nybegynder
26. december 2000 - 13:06 #4
Altså kom hans navn af at hans hår var \'Nappy\'. Færdigt arbejde.
Avatar billede handmade Nybegynder
26. december 2000 - 18:46 #5
Davs, splice
Hallo, der ramte du lige en blacklist...
Sikke noget p*s
Avatar billede splice Nybegynder
26. december 2000 - 19:55 #6
\"what fucking blacklist\"????
Avatar billede teknik Juniormester
26. december 2000 - 20:04 #7
>>Splice

Handmade hentyder sikkert til sin egen private *blacklist* for dem som ikke giver points for korrekt svar....
Handmades svar må siges at ramme 100% på spørgsmålet om hvorfra øgenavnet kommer...
Og det kommer først.
Dars\'s \"præmierede\" svar er blot en \"tolkning\" af handmades svar...
Hvilket han jo heller ikke lægger skjul på ved at indlede med \"altså....\"
Avatar billede handmade Nybegynder
26. december 2000 - 20:10 #8
jeg er da fuldstændig hamrende ligeglad med de 15 points - det irriterer mig bare at \"systemerne\" på Eksperten åbenbart opfattes som meget vanskelige og svære at forstå.
Avatar billede splice Nybegynder
26. december 2000 - 20:30 #9
er ny på eksperten , har efterlyst \"some\" fucking \"brugsanvisning\" til det med pointene.
\"handmade\" , \"give me a break!!!\".
er det så vigtig???.
hvad gør jeg nu for, at julefreden sænker sig over det \"lille\" land???
peace!!!
splice
Avatar billede handmade Nybegynder
26. december 2000 - 20:34 #10
Splice,
peace :)
Forget about it, se Donnie Brascoe i aften, hvis ikke du har set den..
Det er lige meget, det er gået over :))
Avatar billede splice Nybegynder
26. december 2000 - 20:38 #11
bortset fra det .\"handmade\" havde jeg delt pointene ligeover skal jeg spørge nogen først??? før jeg gør det????
så burde der være en dommer!!!
Avatar billede handmade Nybegynder
26. december 2000 - 20:43 #12
Nej, du bestemmer selv helt hvordan du vil gøre det. Nogle \"eksperter\" bruger rigtig meget tid på et spørgsmål (og penge til opkobling) og vil helst ikke fejes af selvom de måske ikke rammer helt plet med deres svar.
Så kan man udtrykke lidt anerkendelse og give lidt point som påskønnelse for indsatsen - men, almindelig venlighed og respekt for hinandens kunnen er ikke af vejen og koster ingenting..
Avatar billede splice Nybegynder
26. december 2000 - 21:12 #13
helt enig handmade!!
håber på , vi kommer i kontakt en anden gang!