Avatar billede alphine Nybegynder
13. september 2003 - 09:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

framen i iframen til at scrolle

jeg har en side opbygget af frames og iframes og så vil jeg gerne have en knap der for siden i en iframe til at scrolle til venstre og en anden der for den til at scrolle til højre, er det noget der kan laves udelukkene med JS?
Avatar billede alphine Nybegynder
13. september 2003 - 09:57 #1
jeg glemte lige at nævne at det ikke skal være flydene scroll men i store bidder på 60 pixels
Avatar billede roenving Novice
13. september 2003 - 11:13 #2
Avatar billede alphine Nybegynder
13. september 2003 - 12:01 #3
desværre :( hvis jeg skal bruge det der skal det laves meget om hvilket jeg ikke vil kunne gøre uden et bredere kendskab til JS + at den frame jeg gerne vil flytte skal indeholde en masse php scripts som nærmest gør det til en umulighed
Avatar billede alphine Nybegynder
19. september 2003 - 21:50 #4
ok det ser ud til at der ikke er nogen måde at gøre det på ved hjælp af java :(